تعداد بازدید: ۸۶۹
کد خبر: ۸۹۸۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶ - 2020 25 November
دستگاه سی‌تی‌ اسکن جدید بیمارستان شهدا به طور رسمی افتتاح شد.
عابد نعمتی، نی ریزان فارس: طی مراسمی در بیمارستان شهدا، دستگاه سی‌تی اسکن جدید بیمارستان که هفته پیش نصب شده بود، با حضور سرپرست فرمانداری، رئیس شبکه بهداشت و درمان، رئیس و کادر بیمارستان شهدا و تعدادی از خیرین به طور رسمی افتتاح شد.

روبان این مراسم که صبح چهارشنبه 5 آذر برگزار شد، به طور نمادین توسط سهیل مقدم یکی از کودکانی که قلک خود را برای خرید سی‌تی اسکن اختصاص داده بود بریده شد.

در ادامه مراد هدایت سرپرست فرمانداری با اظهار امیدواری از این که سایه بیماری کرونا هر چه زودتر از جامعه رخت بربندد، وضعیت افراد بستری در بیمارستان از جمله زوجهایی را که در آن بستری هستند و برای مدتی نمی‌توانند در کنار فرزند خود باشند، ناراحت کننده خواند.

دکتر داور آل‌داود رئیس شبکه بهداشت شهرستان نیز از خیرینی که برای خرید این سی‌تی اسکن همکاری کرده‌اند تشکر کرد و در ادامه از محمدحسین بخش‌پور رئیس بخش اورژانس (اتفاقات) بیمارستان شهدا و شهناز بنان رئیس بخش کووید 19 این بیمارستان به عنوان دو مدافع سلامت با اهداء لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

در این مراسم، حاج محمود صادق، فاطمه عسکری (همسر مرحوم حاج غلامرضا بهادر) و تمنادار نماینده حاج محمد خیرخواه‌زاده که به ترتیب 500، 300 و 200 میلیون تومان برای این منظور کمک کرده بودند، حضور داشتند.

مهندس حجت شفیعی رئیس شورای خیرین سلامت شهرستان نی‌ریز هم با بیان این که اخیراً کمکهایی به این شورا برای خرید دستگاه‌های مورد نیاز بیمارستان شده، دستگاه‌های مورد نیاز دیگر برای بیمارستان شهدا را به قرار زیر ذکر کرد:

دستگاه لاپراسکوپ (برای عملهای داخلی بدون نیاز به باز کردن شکم)، دستگاه تراکم استخوان (جهت تشخیص زودهنگام پوکی استخوان)، دستگاه ماموگرافی (دستگاه فعلی بیمارستان به دلیل قدیمی بودن کیفیت و قدرت تشخیصی لازم را ندارد).






نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها