تعداد بازدید: ۶۸
کد خبر: ۲۱۰۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۱ - 2024 24 August
امام جمعه نی‌ریز : 
امام جمعه نی‌ریز خواستار تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام از جمله جاده نی‌ریز - سیرجان شد.
نویسنده : سیدامیرحسین ابطحی

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود حسینی در خطبه‌های نماز‌جمعه 2 شهریور اظهار داشت: «تکمیل پروژه جاده نی‌ریز - سیرجان بسیار ضروری است. ما همواره در این مسیر عزیزانی را بر اثر تصادف از دست می‌دهیم. کار شروع شده؛ اما باید به سرعت تکمیل و برای آن بودجه گذاشته شود.»

ایشان گفت: «‌امیدواریم پل روگذر هر چه سریعتر تکمیل شود. شهردار، فرماندار و مسئولان باید یک زیبایی خاصی به ورودی شهر بدهند تا مسافران و عزیزانی که وارد می‌شوند و رفت و آمد می‌کنند، شهر را زیبا ببینند.» 

خطیب جمعه نی‌ریز با بیان این که همه ادارات، نهادها و مسئولان باید مردم را در جریان اقدامات خود قرار دهند، افزود: «این کار ریا نیست. زیر بازوی هم را بگیرید و به هم کمک کنید. بعضی از مشکلات در این شهر مطرح بوده و مسئولان به دنبال حل آن بودند. بخشی از مشکل آب منطقه ریزاب و جاهای دیگر حل شده و بخشی دیگر در حال حل شدن است؛ از مسئولان تشکر می‌کنم.»

وی افزود: «موضوع درمانگاه، کشتارگاه و میدان تره‌بار را مطرح کردیم و مسئولان قول دادند به دنبالش باشند. موضوع تکمیل نهضت ملی مسکن را خواستاریم که هر چه زودتر اقدام کنند که مردم منتظر هستند. تکمیل راه‌آهن شیراز به کرمان بسیار ضروری و حائز اهمیت و جز مطالبات مردم است که امیدواریم که هر چه زود تر انجام شود‌.» 

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها