تعداد بازدید: ۱۰۸
کد خبر: ۲۰۷۳۴
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۲ - 2024 21 July
فرماندار نی‌ریز:
فرماندار نی‌ریز در مراسم نماز جمعه گفت: «برخی می‌گویند فرماندار زد و بند می‌کند؛ اما بدانید که خط قرمز من مردم و ولایت فقیه است و کاری به چپ و راست ندارم.»

یعقوب خسروانی عنوان داشت: «جامعه‌ای پویا است و پیشرفت می‌کند که در آن وحدت و همدلی باشد. این شهرستان یکی از دوران طلایی خود را پشت سر گذاشت و با هماهنگی همه مسئولان و ارتباط با مردم است که کار‌ها به نحو احسن دارد انجام می‌شود.»
وی افزود: «اگر هم جایی کوتاهی شده، مقصر من بودم و شما ببخشید. اما متأسفانه راجع به عملکرد دولت صحبت‌هایی می‌شود.»

خسروانی گفت: «جذب اعتبارات ۱۲۵۰۰ میلیارد تومانی در سال قبل که ردیف اول شهرستان‌های استان فارس را داشتیم، افتخاری برای شهرستان است. موضوع انتقال آب از خلیج فارس به منطقه قطرویه و انتقال آب سد چشم عاشق به روستا‌های این بخش، گردنه‌ها، جاده ها، گاز، مسائل بهداشتی و... افتخار دولت است.»

وی افزود: «اگر بخواهیم کار می‌شود. روز اول که به اینجا آمدم، گفتم به چپ و راست نگاه نمی‌کنم و همه برای من قابل احترامند. خط قرمز من خط ولایت فقیه و مردم است و هر مسئولی که با مردم باشد، من از او حمایت می‌کنم. همین چند وقت گذشته از کسی که جزو نیرو‌های اصلاح طلب بود خواستم و خواهش کردم که بیاید مسئولیت قبول کند.»

فرماندار نی‌ریز به سخنرانی روز تاسوعا اشاره کرد و عنوان داشت: «موضوع مطالبه‌گری مطرح می‌شود و می‌گویند مسئولان پای کار نیستند و باید بیایند پاسخ بدهند. من افتخار می‌کنیم که صبح روز‌های یکشنبه مردم به فرمانداری می‌آیند و بدون این که کار نمایشی باشد، با حضور مسئولان به مشکلات آن‌ها رسیدگی مستقیم می‌شود. همچنین مسجد محوری و کاروان خدمت در روستا‌ها  را داریم. افتخار می‌کنم که همیشه کنار مردم بودم و در مدتی که اینجا بودم، شاید یکی دو روز مرخصی گرفته باشم. همیشه در نماز جمعه و مراسم مختلف کنار مردم حضور داشتم و شب و روز هم نداشتم. هر کسی ادعا می‌کند، بیاید ببیند من در شبانه روز چقدر می‌خوابم و او چقدر می‌خوابد. من به مسئولین گفته‌ام که صبح و شب و جمعه و غیر جمعه برای من ندارد و همیشه باید پای کار باشند.»

خسروانی گفت: «بعضاً در فضای مجازی می‌گویند که فرماندار زد و بند کرده است. من همین جا از نماینده مجلس انقلابی تشکر می‌کنم؛ در زمان انتخابات گفتم جناب آقای طهماسبی! به عنوان مسئول برگزاری انتخابات، از من هیچ توقعی نداشته باشید که بخواهم برای شخصی کوچکترین کار اضافی انجام دهم. بعد هم ثابت کردم و او هم حتی یک بار روی چینش هیئت اجرایی، در بحث تأییدیه‌ها و انتصابات با من تماس نگرفت. بنده به هیچ جا و هیچ کسی وصل نیستم. برخی مواقع افرادی به فرمانداری مراجعه می‌کنند و دنبال زد و بند و کار‌های غیرقانونی هستند؛ ما هم زیر بار کار غیرقانونی نمی‌رویم و در عوض در فضای مجازی حرف‌های خلاف واقع می‌زنند.

من همیشه به بالا دستم احترام گذاشتم؛ ولی کار قانونی انجام نمی‌دهم. مدیر کل بوده که در شهرستان موضوعی را مصوب کرده و من، چون دیدم حق الناس است، پاره کردم و بیرون ریختم.»

فرماندار نی‌ریز به نوحه‌سرایی روز تاسوعا در ریزاب با موضوع بی‌آبی اشاره کرد و عنوان داشت: «بیش از ۹۰ درصد کار انتقال آب چشمه عاشق انجام شدهف، اما عده‌ای روز تاسوعا راه می‌افتند و شعار می‌دهند. این‌ها عین خیانت به دولت مردمی است. روزی که مردم باید عزاداری کنند، از قبل برنامه‌ریزی و نوحه‌ای تهیه می‌کنند که دل مردم را به درد بیاورند. این‌ها افرادی را دارند که هدایتشان می‌کنند و باید در برابر خون شهدا و رئیس جمهور مردمی پاسخگو باشند.»

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها