تعداد بازدید: ۱۰۴
کد خبر: ۲۰۶۹۹
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۰ - 2024 20 July
نظرزاده طلا و جواهر فروش باتجربه:
چهره‌ای نام آشناست. در صنعت طلا و جواهر فروشی نی‌ریز، شاید به جرئت بتوان او باسابقه‌ترین طلا فروش  دانست.  

قاسم (ابراهیم) نظرزاده از طلا فروشان موفق نی‌ریز و چه بسا استان است که تا به حال در نمایشگاه‌های مختلف داخلی و حتی خارجی حضور داشته است.  

شرکت در نمایشگاه‌های بزرگ طلا مانند نمایشگاه بین‌المللی بزرگ تهران، اصفهان، تبریز، شیراز و مشهد و حتی نمایشگاه‌های فاخری مانند نمایشگاه بین‌المللی طلا و جواهرات ایتالیا، سوئیس و ترکیه از دستاورد‌های اوست.  

او کیست؟

۱- کسی که اولین مجوز سکه هلوگرام‌دار با کد ۲۲۳ از اتحادیه شیراز دریافت کرد.  

۲- کسی که چندی است درصدد است یکی از ماشین آلات پیشرفته طلاسازی را خریداری نموده و با آوردن آن به نی‌ریز، در این صنعت اشتغال ایجاد کند؛ و ان‌شاا... که بتوانیم با صادرات طلا و جواهر به کشور‌های همجوار، ارز آوری خوبی داشته باشیم.  

شرکت پیشرفته طلاسازی در نی‌ریز راه‌اندازی می‌‌شود
برایمان از نمایشگاه ایتالیا بگویید

سال ۱۴۰۱ به همراه تعدادی از طلافروشان و تولیدکنندگان و صادرکنندگان سرشناس کشور از جمله رئیس اتحادیه صادرکنندگان و تولید کننده اتحادیه طلا و جواهر ایران جناب آقای سید حجت شفاهی در نمایشگاه بین‌المللی ایتالیا حضور یافتیم.

این نمایشگاه پس از دو سال وقفه به دلیل کرونا، برگزار شد که با استقبال چشمگیری همراه گردید. در این نمایشگاه، بخش نمایشگاه طلا و جواهرات و بخش ابزار آلات و ماشین آلات و تولیدات به روز فعال بود.

پس از بازگشت از این نمایشگاه به نمایشگاه سوئیس و ترکیه رفتیم که آنجا نیز دیدنی‌ها و تجربه‌های خاص خود را داشت.  

قرار است در آینده‌ای نزدیک در بزرگترین نمایشگاه بین‌المللی طلا و جواهر ژاپن و کره به همراهی استاد سید حجت شفایی و جمعی از تولید کنندگان حضور پیدا کنیم.  

در این سفر چه تجربیاتی کسب کردید؟  

با کشور‌های پیشرفته دنیا، با ماشین آلات پیشرفته طلاسازیشان و همچنین روش‌های طلاسازی آن‌ها آشنا شدیم که مسلماً خیلی تأثیرگذار بود.  

شرکت پیشرفته طلاسازی در نی‌ریز راه‌اندازی می‌‌شود

شرکت پیشرفته طلاسازی در نی‌ریز راه‌اندازی می‌‌شود

برای رفتن به نمایشگاه‌های خارجی چه ملاک‌هایی لازم است؟  

◀    تأیید مدارک از اتحادیه طلا و جواهر ایران و تأیید از نمایشگاه‌های خارجی 

◀    داشتن سوابق کاری بالا، تسویه حساب دارایی، تأییدیه از دادگستری استان فارس و معرفی به سفارتخانه، پرینت حساب بانکی خوب 

شرکت پیشرفته طلاسازی در نی‌ریز راه‌اندازی می‌‌شود

بهترین روش سرمایه گذاری با توجه به تورم بالای کشور از نظر شما چیست؟  

به نظر من خرید طلای آبشده و سکه تمام در حال حاضر بهترین گزینه می‌باشد. این اواخر قیمت طلا روز به روز در حال افزایش بوده و هنگام فروش طلای آبشده، مبلغی بابت اجرت از آن کم نمی‌شود.  

در حال حاضر پیشنهاد شما به مردم برای خرید طلا و جواهرات چیست؟  

حقیقتاً نمی‌شود در این زمینه پیشنهاد خاصی داد، چون هر کس طلا را به یک منظور خریداری می‌کند و همه به قصد سرمایه‌گذاری خریداری نمی‌کنند به طور مثال کسی که می‌خواهد سرویس عروسی‌اش را خریداری کند و طلای آبشده خریداری نمی‌کند، در زمان فروش قطعاً مبلغی از آن کسر خواهد شد.  

آیا فروش اقساطی هم دارید؟  

بله، این سیستم را در دی ماه سال ۱۴۰۲ راه اندازی کردیم و تنها مختص عروس و داماد‌ها است.

بدین طریق که عروس و داماد‌ها ۵۰ درصد از مبلغ طلای خود را نقداً پرداخت می‌کنند و مابقی را سه، چهار ماه بعد طی دو یا سه قسط و بدون پرداخت یک ریال سود، به ما ‌می‌پردازند.

متأسفانه در حال حاضر و به دلیل نوسان بازار شرایط اقساطی مان کمی تغییر کرده است.  

در خصوص طلای آبشده و راه‌هایی که مردم باید احتیاط‌های لازم را انجام دهند، توضیح دهید.

هر قطعه طلای آبشده دارای یک انگ (شماره درج شده بر روی طلا به زبان زرگری انگ گفته می‌شود.) است که عیار آن را مشخص می‌کند. در زمان خرید باید به این نکته توجه کرد که طلای آبشده دارای انگ باشد و آزمایشگاهی که طلای آبشده را آزمایش کرده، معتبر باشد.  

هرگونه مشاوره که مردم بزرگوار در این زمینه لازم دارند از ساعت ۲۱ الی ۲۳ در خدمتشان هستم.

در ضمن همشهریانی که در مرکز استان‌های تهران، اصفهان،  فارس و یزد ساکن هستند با تماس تلفنی می‌توانند از ما سکه و طلای آبشده خریداری کرده و همان روز سکه و طلای آبشده را تحویل بگیرند و همچنین مرکز پخش عمده طلای آبشده و سکه ذاکری در استان فارس که مربوط به داماد بنده می‌باشد و در خدمت همشهریان ارجمند است.

شعبه‌های فعال به شرح زیر می‌باشد: 
شعبه ۱) شیراز، بازار زرگرها، پاساژ فلسفی.
شماره تماس: ۰۹۱۷۱۳۵۰۵۱۵ 
شعبه ۲) شیراز، عفیف‌آباد، پاساژ ستاره سکه ذاکری 
شعبه ۳) فسا، خیابان روزبهان

شعبه‌های فعال گالری نظرزاده 
شعبه ۱) نی‌ریز، خیابان قدس.  
شماره تماس: ۰۹۱۷۷۳۱۱۸۹۶ 
شعبه ۲) شیراز، مجتمع تجاری بین‌الحرمین، طبقه همکف، لاین یاس ۳، پلاک ۱۵۱ 

سخن پایانی
کشور ما ایران قدمتی ۷۰۰۰ ساله در صنعت طلا سازی دارد، به عنوان مثال خاص ترین، عجیب‌ترین، و گرانبهاترین کره جغرافیایی طلایی دنیا، حدود ۳۸ کیلوگرم وزن دارد و قطر آن ۶۶ سانتی‌متر است. این کره جواهر نشان در مجموع از ۳۴ کیلوگرم طلای ناب و خالص ساخته شده و روی آن ۵۱ هزار و ۳۶۶ قطعه جواهر گوناگون از جمله زمرد، یاقوت، لعل و الماس نصب شده است.

هنوز هیچ‌کس در دنیا نتوانسته قیمت این کره جغرافیایی پر از جواهر را محاسبه کند و این یادگار دوران حکومت قاجاری یکی از خاص‌ترین و منحصر به فردترین اشیاء موجود در موزه جواهرات ملی کشورمان به حساب می‌آید که این یکی از صد‌ها نمونه بارز قدمت، هنر و صنعت طلا و جواهر سازی در ایران است.

متأسفانه صنعت طلای کشور ما به آن صورت که لایق آن است معرفی نشده، ولی کشور‌های دیگر با نداشتن قدمت، تبلیغات وسیعی انجام داده و پیشرفت زیادی کرده‌اند.

امیدوارم ما بتوانیم با حضور در این نمایشگاه‌ها سهمی هر چند کوچک، اما مؤثر برای معرفی صنعت طلا و جواهر کشورمان برداریم و همچنین از نماینده محترم نی‌ریز، استهبان و بختگان جناب آقای دکتر فرهاد طهماسبی کمال تشکر را دارم که قول همکاری لازم را جهت حمایت و خریداری ماشین‌آلات پیشرفته طلا و جواهرسازی در جهت توسعه این صنعت و به کارگیری نیروی بومی و اشغال جوانان داده‌اند.  

در نهایت اگر به امید خدا محقق شود صددرصد اجرت کار دست اول به دست مردم شریف نی‌ریز خواهد رسید.

نوشتنی است  گالری ما به آقا داماد‌ها و عروس خانم‌های محترم یک جلد کلام ا... مجید به خط استاد احمد نی‌ریزی تقدیم می‌کند.

همچنین یک جلد نفیس از این قرآن به خط استاد بزرگ چاپ گردیده که به نمایشگاه بین‌المللی طلا و جواهرات ژاپن و یک جلد به نمایشگاه بین‌المللی طلا و جواهرات کره‌جنوبی با ترجمه آن کشور‌ها اهدا خواهد شد.    
آدرس پیج اینستاگرام: 
NAZARGOLDJEWELRY @
شماره تلفن: ۵۳۸۳۷۲۱۴ 
شماره موبایل: ۰۹۱۷۷۳۱۱۸۹۶

شرکت پیشرفته طلاسازی در نی‌ریز راه‌اندازی می‌‌شود
 
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها