تعداد بازدید: ۲۷۶
کد خبر: ۱۸۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵ - 2023 08 December
در دهمین برنامه آیین نکوداشت پیشکسوتان آموزش و پرورش فارس که به همت اداره امور پیشکسوتان اداره کل برگزار شد، از نیم قرن خدمات آموزشی و فرهنگی استاد دکتر امین‌ا... فاضل (محقق ، پژوهشگر و روانشناس) تجلیل شد.
author
خبرنگار: مریم توانا

در این جلسه که چهارشنبه ۱۵ آذرماه در اداره امور پیشکسوتان آموزش و پرورش شیراز برگزار شد، جمعی از پیشکسوتان تعلیم و تربیت استان در خصوص ویژگی‌ها و خدمات فرهنگی و آموزشی وی سخنرانی کردند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس نیز در این آیین گفت:پیشکسوتان آبروی تعلیم و تربیت استان هستند.

فرشید قاسمی در بیان ویژگی‌های دکتر فاضل گفت: شوق خدمت و تلاش برای ارتقاء تعلیم و تربیت، در کنار مدیریت با اقتدار از جمله این ویژگی‌ها است. او گفت: استاد فاضل در کنار سوابق خدمتی خود، سال‌ها نیز در شورای تحقیقات آموزش و پرورش استان فارس خدمات شایانی را از خود به جای گذاشته است. دکتر فاضل نیز در این جلسه به بیان خاطراتی از دوران ۵۰ ساله خدمات خود در عرصه تعلیم و تربیت استان پرداخت.

این استاد باتجربه آموزش و پرورش استان فارس، وجود همکاران فرهنگی به گفته او شایسته و توانمند در طول دوران خدمت را از رموز موفقیتهایش دانست. فاضل متولد ۱۳۲۷ در شهرستان نی‌ریز است.

او در سال ۱۳۴۷ و پس از اخذ دیپلم، به استخدام آموزش و پرورش در آمد. این پژوهشگر برجسته، در سال ۱۳۵۴ موفق اخذ مدرک لیسانس شد.

در سال ۱۳۵۸ مدرک فوق‌لیسانس مدیریت آموزشی را از دانشگاه علامه طباطبایی و در سال ۱۳۷۴ نیز مدرک دکترای خود را اخذ کرد.

فاضل در بیش از ۵۰ سال تلاش در کسوت معلمی، مدیر و مشاور مدرسه، مدرس و رئیس تربیت معلم، رئیس مجتمع آموزشی و مدرس دانشگاه بوده است.

وی استاد راهنما و مشاور بیش از ۲۰۰ پایان‌نامه کارشناسی ارشد بوده است.

ترجمه و تألیف کتب متعدد در حوزه روانشناسی نیز بخشی از خدمات فرهنگی و آموزشی دکتر فاضل است.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها