تعداد بازدید: ۲۱۲
کد خبر: ۱۸۶۷۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰ - 2023 25 November
جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۴۶ کیلو تریاک با همکاری اطلاعاتی مأموران انتظامی استان البرز در شهرستان نی‌ریز خبر داد.

سردار یوسف ملک‌زاده به پایگاه خبری پلیس گفت: مأموران انتظامی نی‌ریز با همکاری اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز، از تردد قاچاقچیان با موتورسیکلت در محور‌های مواصلاتی مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این راستا مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر نی‌ریز به محور‌های خاکی این شهرستان اعزام و ۲ دستگاه موتورسیکلت حامل مواد مخدر را شناسایی کردند و دستور ایست دادند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان این که راکبان بدون توجه به ایست پلیس متواری شدند، گفت: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، راکبان موتورسیکلت‌های خود را رها کردند و با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه متواری شدند.

سردار ملک‌زاده با اشاره به این که در بازرسی از خورجین موتورسیکلت‌ها ۱۴۶ کیلو تریاک کشف شد، گفت: تلاش برای شناسایی و دستگیر متهمان با جدیت ادامه دارد.
فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۴۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس نی‌ریز و استان البرز خبر داد.  

سردار رهام‌بخش حبیبی نیز در خبر دیگری به پایگاه خبری پلیس گفت: مأموران پلیس نی‌ریز با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و تخصصی توسط پلیس استان البرز، از انتقال یک محموله تریاک در محور مواصلاتی سیرجان-شیراز مطلع شدند و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران انتظامی نی‌ریز بلافاصله به محور مورد نظر اعزام شدند و حین کنترل خودرو‌های عبوری، کامیون مورد نظر را شناسایی و آن را متوقف کردند.

سردار حبیبی با بیان این که مأموران موفق شدند در بازرسی از آن خودرو، ۱۴۰ کیلو تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای در لوله‌های جک ساختمانی جاسازی شده بود کشف کنند، تصریح کرد: در این خصوص راننده دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها