تعداد بازدید: ۲۷۹
کد خبر: ۱۸۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۱ - 2023 14 October
تیم استعداد‌های درخشان در سومین دیدار خود در لیگ برتر جوانان استان مقابل ماهان فسا متوقف شد.

این دیدار پنجشنبه ۱۳ مهر در فسا برگزار شد.

سرمربی تیم استعداد‌ها درباره این بازی گفت: ماهان فسا که از حضور بازیکنان حاضر در مسابقات امید‌های کشور در ترکیبش سود می‌برد، از  همان ابتدای مسابقه بازی را پرفشار شروع کرد وتوانست در دقایق ابتدایی روی سانتر از کنار به دروازه استعداد ضربه وارد کند و گل اول مسابقه را به ثمر برساند.

سعید زارع افزود: بعد از گل توپ و میدان در اختیار ماهان بود، اما موقعیت جدی شکل نمی‌گرفت تا این که تیم ما تازه خود را پیدا کرد و توانست روی ضدحملات به دروازه ماهان نزدیک شود که دو موقعیت خوب را از دست دادیم.

وی ادامه داد: در دقایق پایانی نیمه اول توپ پشت محوطه جریمه به بازیکن خوش تکنیک ماهان رسید و با شوتی زیبا گل دوم ماهان را به ثمر رساند.  

زارع گفت: در نیمه دوم نیز ماهان صاحب توپ بود، اما بچه‌های ما بهتر از نیمه اول بودند، ولی در موقعیت تک به تکی که به دست آوردند موفق به گل زنی نشدند تا در یک ضد حمله مهاجم ماهان شوت را از زاویه بسته وارد دروازه ما کند تا گل سوم برای میزبان به ثمر برسد. این نتیجه تا پایان بازی تغییر نکرد.


او افزود: ماهان فسا سابقه حضور چند ساله  در لیگ یک امید‌های کشور را دارد و در ترکیب خود فقط از ۳ بازیکن فسایی  استفاد می‌کند و بقیه نفرات آن غیر بومی هستند.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها