تعداد بازدید: ۳۹۱
کد خبر: ۱۷۴۷۵
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۳ - 2023 22 July
فرمانده انتظامی نی‌ریز گفت: سارق طلاجات که از اتباع بیگانه بود، در بازجویی اولیه به قتل نیز اقرار کرد.

سرهنگ عظیم‌ا... کرمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر بیان کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت طلاجات، ساعت، گوشی موبایل و وجه نقد از خانمی جوان در شیراز و متواری شدن سارق به سمت نی‌ریز، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز کردند و موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی، سارق را در حالی که با اسم مستعار در سنگبری مشغول کار بود، شناسایی و وی را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی نی‌ریز ادامه داد: کارآگاهان در تحقیقات تکمیلی مطلع شدند که متهم (اتباع بیگانه) در مهرماه سال ۱۳۸۸ فردی را در این شهرستان با ضربات چاقو به قتل رسانده و از کشور خارج شده و پس از حدود ۱۴ سال دوباره به ایران برگشته است.

سرهنگ کرمی با بیان این که در بازرسی از مخفیگاه متهم مقداری اموال سرقت شده شامل طلاجات، ساعت، مدارک شناسایی، گوشی موبایل و... کشف شد، گفت: برابر نظر کارشناسان، ارزش اموال سرقت شده ۶۰ میلیون تومان برآورد شده است.

این مقام انتظامی با بیان این که قاتل پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده افراد و موارد مشکوک، به سرعت با مرکز فوریت‌های پلیسی تماس بگیرند.

در همین رابطه، قاضی پرونده گفت: «متهم در زمان وقوع جرم ۱۷ ساله بوده و فردی ۲۳ ساله را در شهرستان بختگان به قتل رسانده بود. در ادامه، طی حکم غیابی، وی به پرداخت دیه و ۵ سال حبس محکوم می‌شود.»
وی افزود: «وی به همراه دو همدستش در تاریخ ۲۶ تیرماه سال جاری یک فقره سرقت را در گویم شیراز مرتکب شده و به سنگبری در منطقه تنگ حنای نی‌ریز آمده و مخفی شده بودند که دو روز بعد، دستگیر و تفهیم اتهام شدند.»

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها