تعداد بازدید: ۱۰۴
کد خبر: ۱۷۴۶۵
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۱ - 2023 22 July
تقابل تیم‌های شهید نگهداری و سنگبری برادران بیگی رستگاری را برای شهید نگهداری به ارمغان آورد.
خبرنگار: مجید پاکیزه دامن

از هفته دوازدهم لیگ والیبال آزاد نی‌ریز شنبه ۲۴ تیر شهید نگهداری که در این مسابقات پر فراز و نشیب ظاهر شده، مقابل سنگبری برادران بیگی با نتیجه ۳ بر ۱ پیروز شد تا وضعیت بهتری در جدول پیدا کند.

در سِت اول که با پیروزی ۲۵ به ۲۰ سنگبری برادران بیگی همراه بود، بازی تماشایی دو تیم امتیازات را تا اواسط این سِت برابر کرد.

استفاده نکردن از فرصت‌ها در زدن ضربات آخر که منجر به امتیازگیری می‌شد، باعث عقب افتادن شهید نگهداری در ادامه کار شد تا سنگبری برادران بیگی بتواند این سِت را پیروز شود.

در سِت دوم که به نظر می‌رسید سنگبری برادران بیگی تمام توان خود را در سِت اول از دست داده، نتوانست به آنچه که در ذهن داشت برسد و با عملکردی ضعیف نتیجه ۲۵ به ۱۵ را کسب کرد تا در سِت شماری دو تیم یک بر یک مساوی شوند.

اشتباهات تیم سنگبری برادران بیگی در سِت سوم ابتکار عمل را به دست بازیکنان شهید نگهداری داد تا در این سِت نیز آن‌ها پیروز میدان باشند.

اشتباه در جای‌گیری و حملات ضعیف از سوی بازیکنان سنگبری برادران بیگی که بازی را بهتر آغاز کرده بودند، عاملی بود تا فرصت پیروزی را از آن‌ها بگیرد و شهید نگهداری درنهایت ۲۵ بر ۲۰ پیروز شود.

اوج هیجان در سِت چهارم بود که بازی پایاپای دو تیم امتیازات را از حد تعیین شده عبور داد و پیروزی ۲۹ به ۲۷ را برای شهید نگهداری به همراه داشت.

در این سِت دو تیم در امتیازگیری خوب عمل کردند و حساسیت را به اوج رساند؛ اما در امتیازات پایانی سنگبری برادران بیگی روی یک اشتباه در توپ گیری بازی را واگذار کرد.

در این بازی رسول طباطبایی از تیم شهید نگهداری امتیازآورترین و عاصم زردشت هم تیمی او نیز به عنوان مؤثرترین بازیکنان شناخته شدند.

رسول بیگی از تیم سنگبری برادران بیگی نیز به عنوان بازیکن اخلاق انتخاب شد.

مجید پوزشی داور ۱، حامد رستم‌پور داور ۲، طاهره متولی منشی، کوثر آدینه کار و الناز قهرمانی کمک منشی و محمدرضا پوزشی به عنوان ناظر داوری و سرپرست بازی در برگزاری این مسابقه نقش داشتند.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها