تعداد بازدید: ۲۵۱
کد خبر: ۱۶۲۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۸ - 2023 11 March
پس از راه‌اندازی پارکینگ ماشین‌آلات سنگین
به گفته دبیر شورای ترافیک و فرمانده انتظامی نی‌ریز، پس از راه‌اندازی پارکینگ ماشین‌آلات سنگین، با پارک کامیون‌ها در شهر برخورد می‌شود.

یکی از شهروندان در شماره ۴۲۱ هفته‌نامه به تاریخ ۱۶ بهمن‌ماه انتقادی را به این شرح مطرح کرد: «خیابان مدرسه شهیدان توکل واقع در مسکن مهر عرض کمی دارد. هنگام تعطیلی مدرسه تردد خودرو‌ها و دانش‌آموزان و والدین در این خیابان کم‌عرض زیاد می‌شود و ترافیک بدی به وجود می‌آورد. در همین شرایط چند تریلر و کامیون هم در این خیابان پارک می‌کنند که ترافیک را دوچندان می‌کند. بار‌ها شده که بچه‌ها از پشت این تریلر‌ها به طور ناگهانی به وسط خیابان می‌آیند. خواهشمندم تا اتفاق بدی نیفتاده، از رانندگان محترم بخواهید جای دیگری پارک کنند. این عکس‌ها هنگام صبح گرفته شده؛ ولی خودتان در هنگام ظهر سری به آنجا بزنید و وضعیت را ببینید.»

به دنبال این انتقاد، فرمانده انتظامی نی‌ریز پاسخ داد که قطعاً این موضوع پیگیری و از پارک کامیون‌ها در آن مکان، از طریق پلیس راهور جداً جلوگیری خواهد شد.

اما شهروندان می‌گویند هنوز اقدامی نشده است.

علیرضا میرزایی دبیر شورای ترافیک نی‌ریز در این باره گفت: «در این خصوص حتماً پیگیر موضوع می‌شویم. در شورای ترافیک به این مشکل اشاره شده و تنها راه حل آن، تکمیل پارکینگ ماشین‌آلات سنگین است که باید توسط شهرداری انجام شود. شهردار هم در شورای ترافیک قول داده که به زودی تکمیل خواهد شد. ان‌شاءا... پس از تکمیل پارکینگ فوق‌الذکر مسئله پارک خودرو‌های سنگین در سطح شهر حل خواهد شد.»

سرهنگ عظیم‌ا... کرمی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نی‌ریز هم عنوان داشت: «برنامه‌ریزی لازم در خصوص ساماندهی کامیون‌ها انجام شده و شهرداری هم قول مساعد داده که تا پایان سال پارکینگ مخصوص این کامیون‌ها آماده شود. علت اصلی ورود کامیون‌ها به داخل شهر، نبود پارکینگ است و رانندگان به ناچار مجبورند وارد شهر شوند. به محض راه‌اندازی پارکینگ، ورود کامیون‌ها ممنوع خواهد شد و پلیس قاطعانه برخورد می‌کند.»

با پارک کامیونها در شهر برخورد می‌شود

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها