تعداد بازدید: ۹۲۰
کد خبر: ۱۶۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴ - 2023 02 March
دریاچه مصنوعی پارک آزادی به صورت آزمایشی آبگیری می‌شود.

با تکمیل عملیات عمرانی ساخت دریاچه مصنوعی مجتمع بزرگ فرهنگی، آموزشی و ورزشی فولاد غدیر بوستان آزادی شهر نی‌ریز  که از ۳ سال پیش با مشارکت مجتمع فولاد غدیر و شهرداری نی‌ریز شروع شده، فرآیند آبگیری آن در چند روز آینده آغاز خواهد شد.

این آبگیری آزمایشی است و در آینده برای نصب سیستم هوادهی آب دریاچه، فواره‌های تزئینی و نورپردازی، آب دریاچه تخلیه می‌شود و کل آب دریاچه مصنوعی پارک آزادی برای حفظ و نگهداری فضای سبز شهری استفاده می‌شود.

آبگیری دریاچه مصنوعی پارک آزادی به مساحتی بیش از ۱۴ هزار متر مربع و با حجمی بالغ بر ۴۵ هزار متر مکعب در مدت زمان تقریبی بیست روز انجام خواهد شد.

شهردار نی‌ریز و مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر در جریان بازدید استاندار فارس از شهرستان نی‌ریز که در ششم بهمن امسال انجام شد، اعلام کردند عملیات عمرانی دریاچه مصنوعی پارک آزادی در مراحل پایانی است.

دریاچه مصنوعی پارک آزادی به منظور ذخیره‌سازی آب قنات برنجزار و راه‌اندازی و ترویج ورزش‌های آبی مانند قایقرانی به همراه پیاده راه سلامت و چندین زمین ورزشی روباز همچون زمین والیبال، تنیس و محوطه بازی پینگ‌پنگ و شطرنج با هدف ترویج ورزش‌های همگانی و ارتقاء سلامت جامعه ساخته شده است.

غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
0
0
در شهر که مشکل آب مشکل اولش است کار نسنجیده و نابخردانه ای است.
.
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها