تعداد بازدید: ۲۴۴
کد خبر: ۱۵۳۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۰ - 2022 17 December
یک زن اهل شهرستان بوشهر در حادثه واژگونی پژو پارس در گردنه واریانتی (نی‌ریز - استهبان) جان خود را از دست داد.

به گفته مدیر اورژانس ۱۱۵ نی‌ریز، این حادثه صبح چهارشنبه ۱۶ آذر و در یک هوای بارانی رخ داد که خانواده‌ای اهل بوشهر در حال تردد از این گردنه بودند.

محمدحسین کچویی گفت: «سه مصدوم حادثه که حال مناسبی داشتند، توسط آمبولانس اورژانس ۱۱۵ استهبان به بیمارستان این شهرستان منتقل شدند و دو مصدوم بدحال نیز توسط آمبولانس  کد کمربندی نی‌ریز به بیمارستان شهدای سلامت انتقال یافتند.»

وی افزود: «زن ۶۵ ساله مصدوم این حادثه پس از انتقال به بیمارستان جانش را از دست داد و یک دختر ۱۵ ساله نیز که دچار ضربه به سر شده بود، تحت درمان قرار گرفت.»

حادثه همزمان در هوای بارانی
به گفته رئیس اورژانس ۱۱۵ نی‌ریز، در حادثه‌ای همزمان یک خودرو و موتورسیکلت در تقاطع خیابان جانبازان و بسیج تصادف کردند. در این حادثه نیز که در هوای بارانی رخ داده بود، دو سرنشین موتورسیکلت که ۲۶ و ۲۷ ساله بودند، دچار شکستگی کمر و پا شدند.

محمدحسین کچویی که خود برای این امدادرسانی رفته بود، اظهار داشت: «مردم در این صحنه اقدام خوبی کرده بودند و به مصدومان دست نزده بودند. چرا که به ویژه در موارد ضربه به کمر و گردن، ممکن است بر اثر یک فشار کم و انتقال نامناسب و غیراصولی مصدوم، قطع نخاع شود.»

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها