تعداد بازدید: ۲۵۶۹
کد خبر: ۱۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۰ - 2017 01 March
بر اساس اطلاعیه‌ای که هم‌اکنون از طرف فولاد غدیر نی‌ریز به دستمان رسید، شرط حداقل معدل استخدامی از 14 به ۱۳ تقلیل داده‌ شد.
بر اساس اطلاعیه‌ای که هم‌اکنون از طرف فولاد غدیر نی‌ریز به دستمان رسید، شرط حداقل معدل استخدامی از 14 به ۱۳ تقلیل داده‌ شد.

همچنین با توجه به درخواستهای متعدد داوطلبان، تاریخ پایان ثبت‌نام که تا 14 اسفند بود، تا سه‌شنبه 17 اسفند 1395 تمدید گردید.

گفتنی است از 80 نفری که قرار است استخدام شوند، 80 درصد در مقاطع دیپلم و فوق دیپلم و 20 درصد دیگر برای رشته‌های لیسانس و بالاتر هستند.

همچنین بر اساس شنیده‌ها از منابع آگاه، این شرکت در نظر دارد تعداد استخدامی‌های خود را تا 120 نفر افزایش دهد که 40 نفر بعدی که از نظر رتبه‌بندی پس از 80 نفر استخدام شده قرار می‌گیرند، در اولویت بعدی استخدام خواهند بود.

متقاضيان واجد شرایط، میبایست  به سامانه برگزاری آزمون دانشگاه شيراز به آدرس azmoon.shirazu.ac.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

گفتنیست دیروز هم اعلام شد آن دسته از داوطلبانی که دارای مدرک دیپلم ریاضی و یا فنی هنرستان می باشند می توانند برای تصدی مشاغل ردیفهای ۱۸، ۱۹، و ۲۰ از جدول مشاغل اعلام شده در این آزمون شرکت نمایند."

برای دانلود جدول عناوین شغلی کلیک کنید

دانلود



عضوی از نی ریزان فارس باشید

@neyrizanfars

برچسب ها: فولاد نی ریز
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها