تعداد بازدید: ۱۲۷
کد خبر: ۱۵۲۰۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۴ - 2022 27 November
فرمانده انتظامی نی‌ریز با اشاره به نقش شهروندان در پیشگیری از وقوع جرائم به ویژه سرقت موتورسیکلت، گفت: راکبان حتماً وسیله نقلیه خود را با قفل و زنجیر مناسب در پارکینگهای مخصوص پارک و از رها کردن آن درکنار خیابان خودداری کنند.

سرهنگ عظیم‌ا... کرمی اظهار داشت: راکبان موتورسیکلت از متوقف کردن آن در اماکن عمومی، حاشیه خیابانها و مقابل منازل خودداری کرده و در شرایط اضطراری آن را به افراد مطمئن بسپارند.

وی افزود: مالکان موتورسیکلت‌ وسیله‌ نقلیه‌ خود را در شعاع دید خود قرار داده و از رها کردن آن در کنار خیابان خودداری و از تحویل آن به افراد ناشناس خودداری کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان نی‌ریز تأکید کرد: صاحبان موتورسیکلت از پارک کردن وسیله نقلیه خود در محیط‌های خلوت و تاریک و یا در یک نقطه به مدت طولانی که زمینه را برای ارتکاب عمل مجرمانه از طریق بازکردن قفلها، بریدن زنجیر و خنثی کردن سایر تجهیزات ایمنی فراهم می‌کند خودداری کنند.

سرهنگ کرمی تصریح کرد: شهروندان عزیز از خرید موتورسیکلت ‌بدون انتقال سند در دفاتر رسمی یا به اصطلا‌ح سوئیچی خودداری کنند و به هیچ وجه موتورهای قولنامه‌ای و فاقد پلا‌ک خریداری ننمایند و هنگام خرید، شماره‌ موتور و شاسی آن را با اسناد مالکیت مطابقت داده و از مخدوش نبودن اسناد اطمینان حاصل کنند.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها