تعداد بازدید: ۳۰
کد خبر: ۱۵۱۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶ - 2022 19 November

 از قانون، دو گاز،  استفاده کنید.
اگر تصمیم گرفتید یک غذای ناسالم بخورید، ابتدا فقط یک گاز بزنید یا یک لقمه بخورید. بعد یک لیوان آب بخورید و بعد از آن نیز یک لقمه یا گاز دیگر از غذای ناسالم مورد نظر. با افزودن یک لیوان آب بین دو لقمه، حس سیری خیلی زود به سراغتان می‌ آید.

- بیش از نیمی از بشقاب خود را با سبزیجات پر فیبر پر کنید.

- از قانون ۱۰ دقیقه استفاده کنید.
این قانون برای هر عادت مفیدی کاربرد دارد. اگر می‌خواهید زود به رختخواب بروید، ۱۰ دقیقه زودتر از آن چه که قبلاً برنامه‌ریزی کردید به رختخواب بروید. این قانون ساده نقش مهمی در حفظ تناسب اندام شما دارد.

- روز خود را با پروتئین آغاز کنید.

پروتئین، میزان هورمون گرلین را که به هورمون گرسنگی مشهور است، در بدن کاهش می‌دهد.
- هر ساعت دو دقیقه راه بروید.

- مقدار شکر مصرفی خود را به 3 قاشق کاهش دهید.

- میزتان را به پنجره نزدیکتر کنید.
تحقیقات نشان داده که مقادیر فراوان نور خورشید نقش مهمی در دو چیز دارد: کیفیت خواب و توان تولید و فعالیت روزانه.

- نوشیدنی‌های گرم بنوشید.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها