تعداد بازدید: ۳۴۴
کد خبر: ۱۴۵۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹ - 2022 08 September
فرمانده انتظامی نی‌ریز از کشف ۵۳۵ کیلو تریاک در چهار عملیات مختلف خبر داد.

سرهنگ عظیم‌ا... کرمی گفت: با تلاش مأموران پلیس، 145 کیلو تریاک در بازرسی از یک سواری پژو 405 کشف شد.  آنها حین گشتزنی در محور سیرجان - شیراز به یک سواری پژو 405 مشکوک شدند و دستور ایست صادر کردند.


وی با بیان این که راننده بدون توجه به ایست پلیس متواری شد، گفت: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، مأموران انتظامی با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند سواری پژو را توقیف و راننده را نیز دستگیر کنند.


فرمانده انتظامی نی‌ریز تصریح کرد: یک دستگاه وانت مزدا نیز که اسکورت محموله بود، توقیف و راننده دستگیر شد.


سرهنگ کرمی همچنین از کشف 97 کیلو تریاک در شهرستان نی‌ریز خبر داد. 


وی اظهار داشت: در راستای اقدامات مبارزه‌ای با عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر، مأموران ایست و بازرسی قطرویه حین کنترل خودروهای عبوری در محور سیرجان- نی‌ریز به یک سواری پژو 405 مشکوک شدند و دستور ایست دادند.


وی افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز و با توجه به تاریکی هوا و موقعیت جغرافیایی منطقه، راننده با به جا گذاشتن خودرو متواری شد. 


فرمانده انتظامی نی‌ریز با اشاره به این که در بازرسی از این خودرو 97 کیلو تریاک کشف شد، تصریح کرد: تلاش برای دستگیری متهم متواری با جدیت ادامه دارد.


سرهنگ کرمی همچنین از شناسایی و توقیف یک دستگاه پژو 405 و کشف 101 کیلو و 500 گرم تریاک در شهرستان نی‌ریز خبر داد.


وی گفت: مأموران انتظامی شهرستان نی‌ریز از خبری مبنی بر تردد خودرو حامل مواد مخدر در محور بندرعباس- شیراز مطلع شدند و بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.


فرمانده انتظامی نی‌ریز ادامه داد: مأموران به محور مورد نظر اعزام شدند و با انجام گشتهای نامحسوس، در نهایت یک دستگاه پژو 405 را شناسایی کردند و دستور ایست دادند که راننده بدون توجه فرار کرد.


وی با بیان این که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، راننده که عرصه را بر خود تنگ می‌دید با استفاده از موقعیت جغرافیایی منطقه ضمن رها کردن خودرو متواری شد، افزود: 


در بازرسی از این خودرو، 101 کیلو و 500 گرم تریاک کشف شد و تلاش برای دستگیری متهم متواری ادامه دارد.


سرهنگ کرمی همچنین از کشف 191 کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس فارس و بوشهر خبر داد. 


وی اظهار داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس و اعلام این موضوع که گروهی از قاچاقچیان قصد دارند میزان قابل توجهی موادمخدر را از استانهای شرقی به مرکز استان فارس انتقال دهند، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان نی‌ریز قرار گرفت. 


آنها به محور قطرویه - سیرجان اعزام شدند و یک خودرو پیکان را شناسایی کردند و دستور ایست دادند که راننده خودرو بدون توجه فرار کرد.


سرهنگ کرمی گفت: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، خودرو متوقف و ضمن دستگیری قاچاقچی، ۱۹۱ کیلو تریاک کشف شد.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها