تعداد بازدید: ۲۲۷
کد خبر: ۱۴۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۹ - 2022 09 July
خبرنگار: مجید پاکیزه دامن

سه مدرسه فوتبال نی‌ریز موفق به کسب مجوز از هیئت استان شدند.

باز هم شروع تابستان و دغدغه والدین دانش آموزانی که فصل امتحانات آنها به سر رسیده و برای آنها اهمیت دارد که فرزند خود را در کدام مدرسه فوتبال ثبت نام کنند.

چندی پیش علیرضا شمسی مسئول کمیته استعدادیابی هیئت فوتبال طی جلسه‌ای با مدیران مدارس فوتبال در نی‌ریز، از آنان خواست تا هرچه زودتر نسبت به تمدید یا اخذ مجوز خود اقدام کنند.

اگرچه کمی با تأخیر، اما بالاخره هر سه مدرسه فوتبال استعدادهای درخشان، پویش پاسارگاد و پدیده برتر توانستند به آنچه که مسئول کمیته استعدادیابی هیئت فوتبال نی‌ریز از آنها خواسته بود عمل کنند و مجوز خود را تمدید کنند تا خانواده‌ها هیچ نگرانی بابت اینکه فرزند خود را در کدام مدرسه فوتبال ثبت‌نام کنند نداشته باشند.

گفته می‌شود افرادی تازه وارد به دنیای مربیگری که هنوز اجازه مربیگری و آموزش نوآموزان را ندارند، به فعالیت غیرقانونی دست زده‌اند.

در این‌باره علیرضا شمسی گفت: به طور قطع با آنها برخوردهای لازم صورت می‌گیرد و با هماهنگی اداره ورزش و جوانان و رئیس هیئت فوتبال از فعالیت غیرقانونی آنها جلوگیری به عمل آمده است.

در جلسه ماه پیش کمیته استعدادیابی و جوانان هیئت فوتبال نی‌ریز حسن شفیعی رئیس هیئت فوتبال با رویکردی که مورد اطمینان و اعتماد والدین نوآموزان باشد، از خانواده‌ها خواست تا قبل از ثبت نام فرزندان خود در مدارس فوتبال، از کمیته استعدادیابی هیئت استعلام دریافت کنند.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها