تعداد بازدید: ۱۵۰۲
کد خبر: ۱۲۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹ - 2022 01 May
سخنگوی سازمان اورژانس کشور، از فوت محمد کرمی‌راد مشاور مدیرکل حقوقی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در یک حادثه دلخراش رانندگی خبر داد.
author
روزنامه نگار: عابد نعمتی

عابد نعمتی، نی‌ریزان فارس:
مجتبی خالدی درباره این حادثه گفت: ساعت ۱۶:۵۴ عصر شنبه دهم اردی‌بهشت، برخورد دو خودروی سواری سمند و پراید در جاده هرات به سمت یزد، 2 فوتی و ۲مصدوم برجا گذاشت.

سرپرست روابط عمومی سازمان اورژانس کشور گفت: در این حادثه محمد کرمی‌راد مشاور حقوقی معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهور که 43 سال داشت و فرزند دوساله‌اش، به دلیل شدت آسیب فوت کردند و دومصدوم دیگر، توسط اورژانس دانشگاه علوم پزشکی یزد منتقل شدند.

یکی از مصدومان، همسر مرحوم کرمی راد است که هم‌اکنون در کما به سر می‌برد و دیگر مصدوم حادثه که راننده خودروی پراید طرف مقابل است، دچار شکستگی دست و پا شده است.

نوشتنی است مراسم تشییع جنازه ایشان که از همشهریان نی‌ریزی اهل روستای غدیرگه و فرزند شهید ببراز کرمی می‌باشند، ساعت 10 صبح دوشنبه 12  اردی‌بهشت در گلزار شهدای روستای غدیرگه برگزار خواهد شد.

وی دانش‌آموخته علوم سیاسی بود که مدت 12 سال در دفتر امور حقوقی و مجلس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، فعالیتی مستمر داشت و خدماتی شایسته ارائه داد.

هفته‌نامه نی‌ریزان فارس، این مصیبت را به خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می‌کند.

 

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها