تعداد بازدید: ۷۷۱
کد خبر: ۱۰۴۳۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۵ - 2021 29 August
یک کشته و چهار مصدوم در
برخورد شدید خودرو پیکان با درخت در خیابان طالقانی، یک کشته و دو مصدوم بر جای گذاشت.
عابد نعمتی، نی‌ریزان فارس:

این حادثه ساعت 23:17 شنبه 30 اَمرداد روبروی کوچه استادیوم شهدا رخ داد که بر اثر آن، راننده 24 ساله پیکان قبل از رسیدن آمبولانس جان سپرد.

دو سرنشین 22 و 18 ساله خودرو نیز دچار صدمات متعدد از جمله شکستگی پای راست، ضربه به سر و زانوی پای راست شدند.

دو مصدوم بعد از اقدامات اولیه، به بیمارستان شهدا انتقال یافتند.

مأموران آتش‌نشانی نیز به سرعت در محل حادثه حاضر شدند و ضمن ایمن‌سازی محل و خودرو که دچار نشتی بنزین شده بود، هماهنگی‌های لازم را برای انتقال خودرو آسیب‌دیده انجام دادند. هر چند جرثقیل در دسترس نبود و خودرو یدک‌کش نیز به علت شدت صدمات وارده به پیکان، توانایی انجام این کار را نداشت.

به گفته کارکنان آتش‌نشانی نی‌ریز، نبود جرثقیل در دسترس یکی از معضلات زمان بحران در شهرستان است که همیشه باعث اختلال در امدادرسانی می‌شود. به نظر می‌رسد مسئولان باید مثل گذشته نسبت به مستقر کردن یک راننده جرثقیل کشیک در پلیس راه اقدام کنند.
*****
در حادثه‌ای دیگر، ‌برخورد یک خودرو پژو 405 با درختی در بولوار شهید سلیمانی، راننده زن آن را مجروح کرد.

به گفته مدیر اورژانس 115 نی‌ریز، ساعت 12:34 دوشنبه یکم شهریور، یک خودرو پژو 405 در بولوار شهید سلیمانی (استقلال)، بالاتر از آتش‌نشانی کنترل خود را از دست داد و منحرف شد. این خودرو با درختی در حاشیه بولوار برخورد کرد که مصدومیت شدید راننده زن آن را در پی داشت.

محمدحسین کچویی گفت: «این خانم 27 ساله دچار ضربه به قفسه سینه، بازوی چپ و شکستگی شانه شده بود و تنگی نفس داشت.»

به گفته ابراهیم خیراندیش مسئول واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نی‌ریز، مأموران آتش‌نشانی پس از تثبیت مصدوم توسط اورژانس، وی را که در خودرو گرفتار شده بود بیرون آوردند و خودرو و محل حادثه را ایمن‌سازی کردند.

مصدوم پس از اقدامات درمانی اولیه، به بیمارستان شهدا اعزام شد.

*****
تنها دو و نیم ساعت بعد در میدان سرباز، تصادف همزمان یک خودرو با موتورسیکلت و درخت در میدان سرباز، راکب 50 ساله موتورسیکلت را از ناحیه مچ پای راست دچار شکستگی کرد.

این مصدوم توسط اورژانس 115 به بیمارستان شهدا منتقل شد.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها