تعداد بازدید: ۵۷۰
کد خبر: ۱۰۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲ - 2021 01 July
بیش از 600 داوطلب کنکور سراسری در گروه‌های علوم انسانی و ریاضی فنی در نی‌ریز به رقابت پرداختند.
خبرگزاری آنا: روز دوم برگزاری کنکور سراسری با رقابت شرکت‌کنندگان در گروه‌های علوم انسانی و ریاضی- فنی ادامه یافت.

در حوزه نی‌ریز بیش از 600 داوطلب در دومین روز برگزاری کنکور سراسری به رقابت با یکدیگر پرداختند.

در گروه علوم انسانی که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار شد از مجموع 410 داوطلبی که برای شرکت در آزمون ثبت نام کرده بودند تعداد 371 نفر حاضر شدند و 39 نفر در آزمون شرکت نکردند. 

همچنین در گروه علوم ریاضی- فنی که آزمون آن به میزبانی مدرسه سما برگزار شد، تعداد 171 نفر از مجموع 198 نفری که قبلاً در سایت سازمان سنجش آموزش کشور ثبت نام کرده بودند، حضور داشتند.  بدین ترتیب 27 نفر نیز در گروه علوم ریاضی- فنی در آزمون حوزه نی‌ریز غیبت داشتند.

مراد هدایت فرماندار شهرستان نی‌ریز به همراه سید محمدرضا رئیس‌السادات رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز و اعضای هیأت رئیسه  این واحد دانشگاهی از نزدیک روند برگزاری کنکور سراسری را مورد بررسی قرار دادند.

رعایت اصول و دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله زدن ماسک توسط تمامی شرکت کنندگان در کنکور سراسری، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و ضد عفونی کردن مرتب و دائم محل برگزاری آزمون به ویژه صندلی‌ و در‌ها از جمله مواردی بود که با حضور کارشناسان شبکه بهداشت و هلال احمر به طور پیوسته مورد توجه قرار داشت.

در حاشیه برگزاری کنکور سراسری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز  با خانواده والدین شرکت کننده در کنکور سراسری که در محل مسجد دانشگاه برگزار شد، دیدار و به معرفی دانشگاه آزاد اسلامی، شاخص‌ها و ویژگی‌های ممتاز این دانشگاه پرداخت.

همچنین کارشناسان آموزش و امور شهریه دانشگاه آزاد اسلامی  به معرفی رشته‌های این واحد دانشگاهی و امکان پرداخت اقساطی شهریه توسط دانشجویان و همچنین ارائه تسهیلات مناسب به علاقه‌مندان به تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی پرداختند.




نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها