تعداد بازدید: ۲۷۱۵
کد خبر: ۲۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸ - 2016 24 June
در خطبه‌های نمازجمعه نی‌ریز:
امام‌جمعه نی‌ریز در مراسم نمازجمعه این هفته، از مسئولان خواست برای سربازان ارزش بیشتری قائل شوند و جاده‌های حادثه‌خیز را اصلاح کنند.
عابد نعمتی: آیت‌ا... سیدمحمد فقیه در خطبه‌های نمازجمعه این هفته که با حضور باشکوه روزه‌داران همراه بود، حادثه تلخ کشته و مجروح شدن تعداد زیادی از سربازان ارتش در سانحه گردنه لای‌رز نی‌ریز را تسلیت گفت و از مسئولان خواست تا برای سربازان، ارزش بیشتری قائل شوند و آنها را با احترام جابه‌جا کنند.

به گفته امام جمعه نی‌ریز، جوانان باسواد، آموزش‌دیده، تحصیلکرده، باکمال و زیبااندام ما می‌خواستند برای کشور خدمت کنند؛ اما چشم خانواده‌های آنها برای همیشه گریان شد.

ایشان اظهار داشت: «چرا وزارت راه و شهرسازی نسبت به این همه گزارش از جاده‌های حادثه‌خیز بی‌توجه است و آن را درست نمی‌کند؟ پیام تسلیت مقامات کشوری بی‌فایده است؛ باید به جاهای حادثه‌خیز توجه بیشتری داشته باشند.»

امام جمعه نی‌ریز با اشاره به هفته قوه قضائیه، نبض شهر و کشور را در دست و قلم قضات دانست و از آنها خواست به گونه‌ای عمل کنند تا مردم پناهگاه داشته باشند.

آیت‌ا... فقیه در جایی دیگر بر لزوم رفع رکود کشور توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت و برخورد با حقوقهای نجومی تأکید کرد.

ایشان ضمن تسلیت سالروز شهادت امیر مؤمنان علی(ع)، وی را حامی بینوایان و دردمندان دانست و گفت: «کجای دنیا دیده‌اید که رئیس حکومت در کوچه‌ها راه بیفتد و ضعفا و مظلومان را یاری کند؟»

عضو خبرگان رهبری از مردم خواست تا در مصرف آب صرفه‌جویی و فرماندهی انتظامی را در راه مبارزه با مواد مخدر یاری کنند.

در بین دو نماز رنجبر، رئیس دادگستری نی‌ریز سخنرانی کرد. وی ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه، تعداد پرونده‌های رسیدگی شده در یک سال گذشته را 24537 پرونده برشمرد و آگاه‌سازی مردم در جهت جلوگیری از وقوع جرم را از اقدامات مثبت دادگستری نی‌ریز دانست.

رنجبر از وقوع 880 ازدواج در سال 1394 خبر داد که به گفته وی نسبت به سال قبل از آن 6 درصد کاهش داشته است.

غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
نرگس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
0
0
اگر نماینده فبلی بجای هزینه اعتبارات در محل های غیر ضرور در مدت چندین سال قدمی در جهت این جاده برداشته بود حال شاهد از دست دادن این عزیزان سرباز وطن نبودیم وباید جوابگوی این خونهای به ناحق ریخته باشد.
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها