تعداد بازدید: ۲۴۳
کد خبر: ۲۰۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۰ - 2024 04 May
عملیات عمرانی پروژه مجتمع فرهنگی، ورزشی آموزشی فولاد غدیر بوستان آزادی که با قرارداد BOLT با مشارکت شهرداری و فولاد غدیر از چند سال پیش آغاز شده، همچنان در حال ادامه است و این روز‌ها فرآیند محوطه‌سازی فضای پیرامونی دریاچه مصنوعی این مجموعه در مراحل پایانی قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری نی‌ریز، دریاچه مصنوعی بوستان آزادی با مساحتی بیش از ۱۵ هزار متر مربع و ظرفیت ۴۵ میلیون لیتر در سطح استان فارس بی‌نظیر است و در آینده نزدیک و پس از بهره‌برداری می‌تواند تأثیر چشمگیری در بهبود اوقات فراغت شهروندان نی‌ریزی داشته باشد.

عملیات اجرای فضای سبز فاز اول این پروژه بزرگ شامل خاکریزی و چمن‌کاری و کاشت انواع نهال و گل‌های دائمی و فصلی و همچنین نصب پایه‌های روشنایی و مبلمان پارکی از چند هفته پیش شروع شده و همچنان طی روز‌های آینده ادامه خواهد داشت.

این گزارش می‌افزاید: با همکاری، همراهی و هماهنگی مدیران مجتمع فولاد غدیر و شهرداری نی‌ریز، روند اجرای پروژه مطلوب است و همه اقدامات در فاز‌های مختلف مطابق برنامه زمان‌بندی در حال انجام است. با اتمام عملیات اجرای ساختار فلزی ورزشگاه سرپوشیده، مراحل بعدی از جمله اجرای عملیات عمرانی و آجرکاری این سالن ورزشی از چندماه پیش شروع شده و همچنین بعد از اتمام خاکبرداری استخر سرپوشیده این مجمتع، عملیات آرماتوربندی و بتن‌ریزی این بخش از پروژه نیز شروع شده است.

مجتمع فرهنگی ورزشی آموزشی فولاد غدیر بوستان آزادی در زمینی به مساحت بیش از ۸۰ هزار متر مربع در جنوب بوستان آزادی در حال اجرا است.

ادامه ساخت دریاچه مصنوعی و سالن ورزشی

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها