تعداد بازدید: ۶۳
کد خبر: ۲۰۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۰ - 2024 04 May
کمک نی‌ریزی‌ها به نیازمندان در یک سال
نویسنده : روابط عمومی کمیته امداد

نیکوکاران شهرستان نی‌ریز در سال ۱۴۰۲، بیش از ۷۶۰ میلیون تومان به صندوق صدقات ریختند که این رقم نسبت به سال  قبل از آن، ۷ درصد افزایش داشته است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از رشد ۷ درصدی صدقات نی‌ریز در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: مجموع کمک‌های مردمی در بخش صدقات، برای رفع ۷ نیاز اساسی محرومان هزینه می‌شود.

مهدی درویش‌زاده  اظهار داشت: نیکوکاران این شهرستان در سال گذشته بیش از ۷۶۰ میلیون تومان صدقه به نیازمندان کمک کردند که این رقم نسبت به سال قبل از آن، ۷ درصد افزایش داشته است.

وی افزایش کمک‌های مردمی به کمیته امداد را نشان از حسن اعتماد عمومی به این نهاد دانست و افزود: کمک‌های مردمی و نذورات نیکوکاران بر پایه نیت خیرخواهانه آن‌ها هزینه می‌شود.

درویش‌زاده با تأکید بر این که صدقات هر محل در همان محل هزینه می‌شود و به هیچ عنوان به شهر دیگری انتقال داده نمی‌شود، بیان داشت: صدقات جمع‌آوری‌شده در سرفصل‌هایی مانند کمک به تأمین مسکن نیازمندان، ازدواج، معیشت، درمان، اشتغال و امور فرهنگی و تسهیلات قرض‌الحسنه  هزینه می‌شود.

وی بابیان این که هم‌اکنون بیش از ۱۳هزار صندوق صدقات در سطح شهرستان نی‌ریز وجود دارد، به شیوه‌های نوین پرداخت کمک مردمی به نیازمندان اشاره کرد و گفت: در این شیوه همشهریان می‌توانند با شماره‌گیری #۰۷۱۲۸*۸۸۷۷*کمک‌های خود را برای نیازمندان  شهرستان نی‌ریز ارسال کنند.

رئیس کمیته امداد همچنین از کمک ۵ میلیارد تومانی ۲۸۷۶ نیکوکار در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین در سال گذشته خبر داد.

درویش‌زاده اظهار داشت: این افراد ساکن نی‌ریز یا دیگر شهر‌ها و کشور‌ها هستند که کم سن‌ترین آن‌ها  یک ماهه است. این نوزاد حامی یک نوزاد سه ماهه  و پدر وی نیز حامی دو نفر از ایتام است.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها