تعداد بازدید: ۶۵
کد خبر: ۲۰۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۸ - 2024 13 July
بگو مگوهای بعد از انتخابات، بازی در زمین دشمن است
امام جمعه نی‌ریز رئیس جمهور را منتخب مردم و بگومگوهای بعد از انتخابات را بازی در زمین دشمن دانست و گفت: «کار تمام است و منتخب مردم، رئیس جمهور کل ملت است.»

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود حسینی در خطبه‌های نماز جمعه ۲۲ تیرماه، از حضور مردم در انتخابات تشکر کرد و اظهار داشت: «مردم کارشان را انجام دادند؛ دو نفر با دو سلیقه بودند که با رأی مردم، یک نفر رئیس جمهور منتخب شد. از این به بعد هم موضوع تنفیذ و تحلیف مطرح است. رئیس جمهور منتخب بعد از تشکیل دولت، رئیس جمهور کل ملت می‌شود و رئیس جمهور یک جناح خاص نیست. دشمن وحدت ما را نمی‌خواهد. بصیرت همین است؛ بعضی‌ها دقت نمی‌کنند و همیشه می‌خواهند آب را گل‌آلود کنند؛ اما مسیر قانونی طی شده و از این به بعد هم طی می‌شود و رئیس جمهور وظیفه خودش را انجام می‌دهد.»

ایشان اضافه کرد: «کار تمام است و همه باید کمک دهند تا دشمن نتواند مسلط شود و وحدت ما را به هم بزند. برای همین من بر وحدت در شهر تأکید می‌کنم. کسی نگوید در شهر وحدت نیست. بین روحانیت هم اختلافی نیست و وحدت نقطه اصلی کشور و این شهر است. با بگو مگو کردن نه مشکل مسکن حل می‌شود، نه مشکل اشتغال و ازدواج و نه گرانی و کم‌آبی. اما اگر وحدت شد، در کنار آن همه مشکلات حل می‌شود.»

خطیب جمعه نی‌ریز گفت: «در همین شهر و در مدت زمانی که من بودم، در دولت شهید رئیسی نود درصد مشکل آب ریزاب، بنه‌کلاغی و آن منطقه حل شده که مسئولان باید ده درصد باقیمانده را هم حل کنند. آب از بندرعباس به مجتمع فولاد غدیر آمده و این کارخانه دیگر نیازی به آب سد چشمه عاشق ندارد.»

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی در جایی دیگر بر اهمیت امر به معروف و نهی از منکر تأکید کرد و عنوان داشت: «امر به معروف و نهی از منکر گفته خداوند است و نمی‌توان آن را زیر سؤال برد. این که نمی‌شود جامعه در برابر خلاف قانون ساکت بنشیند. بعضی‌ها نمی‌دانند چه چیزی را دارند زیر سؤال می‌برند؛ امر به معروف و نهی از منکر واجب است.»

وی در پایان اظهار داشت: «هیئت‌های عزاداری مسائل نظافتی را رعایت کنند تا کارگران شهرداری این قدر به زحمت نیفتند. همچنین صرفه‌جویی در مصرف برق و آب را هم مد نظر قرار دهند تا دیگران ضرر نکنند. روز عاشورا موقع اذان ظهر عزاداری قطع و ضمن پخش اذان در مساجد و حسینیه‌ها، نماز جماعت ظهر عاشورا با شکوه برگزار شود.»

رئیس جمهور، منتخب مردم است

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها