تعداد بازدید: ۲۸۵
کد خبر: ۱۲۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۲ - 2022 03 April
در 3 حادثه ترافیکی آخرین روز تعطیلات نوروزی، یک زن ۵۰ ساله جان باخت و 7 نفر دیگر مصدوم شدند.
author
روزنامه نگار: عابد نعمتی

به گفته مسئول اورژانس 115 شهرستان نی‌ریز، اولین حادثه ساعت ۹ صبح روز سیزدهم فروردین ماه بر اثر تصادف دو خودروی تیبا و پراید در ۳ کیلومتری روستای تنگ‌حنا اتفاق افتاد. 

محمدحسین کچویی گفت: «بر اثر این تصادف، سه نفر شامل دو مرد ۳۵ و ۶۷ ساله و یک خانم ۵۰ ساله مصدوم شدند که به بیمارستان شهدای سلامت نی ریز انتقال یافتند. متأسفانه خانم ۵۰ ساله که ضربه شدیدی به شکم و در نتیجه قلب وی وارد شده بود، پس از اعزام به بیمارستان، به رغم تلاش بسیار زیاد کادر درمان (از جمله عملیات احیاء و عمل اورژانسی)، جانش را از دست داد.»

وی افزود: «حادثه دوم، ساعت 17:30 همان روز بر اثر واژگون شدن یک موتورسیکلت در روستای خواجه جمالی اتفاق افتاد که یک مرد ۲۶ ساله و زن ۲۰ ساله دچار ضربه مغزی شدند. آنها در حالی به درمانگاه امام هادی آباده طشک انتقال یافتند که زن مصدوم بیهوش شده بود.»

کچویی عنوان داشت: «ساعت ۲۰ سیزدهم فروردین، یک خودروی پژو ۴۰۵ در بولوار سرداران واژگون شد که بر اثر آن سه نفر مصدوم شدند.

همچنین در این روز، سه نفر زن در روستای حسین‌آباد بر اثر روشن کردن پیک‌نیک در چادر مسافرتی دچار مسمومیت با گاز مونو اکسید کربن شدند که کارکنان اورژانس آنها را در محل به شکل سرپایی درمان کردند‌.»

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها