تعداد بازدید: ۷۳۷
کد خبر: ۱۰۰۲۲
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵ - 2021 21 June
مسئولان به نی ریز آمدند تا مشکل بررسی شود.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان  نی ریز، به منظور بررسی مسائل و مشکلات آب شرب شهرک ریزاب جلسه ای با حضور دکتر بوستانی مدیرعامل شرکت آبفا استان فارس، هدایت فرماندار شهرستان نی ریز، دکتر طهماسبی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، اعضای شورای تامین ، مهندس قره چاهی رئیس آبفا و جمعی از مردم در شهرک ریزاب برگزار شد.

این جلسه که پس از بازدید میدانی از تأسیسات آبرسانی  شهرک ریزاب برگزار گردید،  مسائل و مشکلات شهرک ریزاب بخش قطرویه نی ریز به طور ویژه مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت و در راستای بهبود ارائه خدمات تصمیمات خوبی اتخاذ گردید. 

مدیرعامل شرکت آبفا استان فارس در همین خصوص با اشاره به اینکه به دلیل بروز خشکسالی های  متوالی و کمبود بارشها ، به ویژه در سال جاری، در تابستان پیش رو با بحران شدید کم آبی مواجه خواهیم بود.

وی تنها راه برون رفت از شرایط بحران کم آبی را مدیریت مصرف و صرفه جویی در مصرف آب دانست و خواستار اهتمام ویژه ی مردم و مسئولین در این زمینه شد.

در جلسه مذکور فرماندار نی ریز و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تقدیر از اقدامات مطلوب شرکت آبفا استان فارس در این شهرستان طی سنوات گذشته، در خصوص همکاری  متقابل در مراحل جذب اعتبارهای لازم در روند اجرای پروژه ها و پی گیری مسائل مربوط به آب و فاضلاب قول همکاری دادند.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها