تعداد بازدید: ۲۸۲۵
کد خبر: ۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۸ - 2016 05 December
طرح جنگلانه همزمان با سراسر کشور و طبق برنامه از پیش تعیین شده علاقه مندان را همچون سالهای قبل، در روز جمعه 19 آذر به شرکت در این طرح جنگلکاری ملی دعوت می کند.
حسین قانع: بنا بر اعلام مهندس حسن بنی اسدی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نی ریز، این طرح ملی همزمان با سراسر کشور در منطقه لای رز به اجرا در خواهد آمد.

این طرح به مدیریت این اداره و با مشارکت انجمن محیط زیستی میراث ماندگار بختگان، اداره محیط زیست نی ریز، دیگر گروهها و علاقه مندان به محیط زیست  صبح روز جمعه 19 آذرماه برگزار خواهد شد.

بنی اسدی از علاقه مندان خواست: صبح روز جمعه قبل از ساعت 7:30 در ابتدای خیابان طالقانی، جلوی بانک تجارت برای انتقال به گردنه لای رز حضور به هم رسانند. برنامه جنگلانه رأس ساعت 8:30 صبح در گردنه آغاز خواهد شد. همچنین علاقه مندان در صورت امکان ابزاری مانند بیلچه کوچک، تیشه یا کلنگ کوچک به همراه  وسایل شخصی خود داشته باشند.

لازم به ذکر است علاقه مندانی که مایل به حضور در این طرح می باشند لطفاً حضور خود را تا پایان وقت اداری پنجشنبه 18 آذرماه با تلفنهای 09171333889 محمد جواد رنجبر  و یا 09171322483 محسن حائم اطلاع دهند.
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها