تعداد بازدید: ۱۲۳۱
کد خبر: ۶۸۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴ - 2019 23 August
جلسه شورای اداری شهر مشکان 30 امرداد در محل بخشداری مشکان برگزار شد.
محمدرضا هدایتی: این جلسه با هدف بزرگداشت هفته دولت و گزارش خدمات توسط ادارات در یکسال گذشته با حضور  امام جمعه مشکان، بخشدار ، شهردار و دیگر مسئولین بخش برگزار شد.

بخشدار مشکان گفت: هر چند به خاطر مشکلات اقتصادی پروژه خاصی در هفته دولت برا افتتاح وجود ندارد با این حال فعالیت های خوبی در سطح بخش انجام شده است.

طبری همچنین افزود: گاز رسانی به بیشتر مناطق بخش صورت گرفته  و یا در حال انجام است و اکثر روستاها و مجتمع های تولیدی از نعمت گاز برخوردارند، زیر سازی و آسفالت جاده دربیدو و معدن در شرف انجام است.

وی ادامه داد: بخشداری آماده شنیدن انتقادات و پیشنهادات سازنده می باشد. 

بخشدار مشکان از اداره آبفا شهرستان درخواست کرد که نرخ آب چاه قدیم مشکان که قابل شرب نیست با قیمت پایین تر در اختیار کشاورزان و دامداران قرار گیرد.

ارائه خدمات انجام شده توسط رئیس ادارت در نماز جمعه در فواصل مختلف از دیگر پیشنهادات بخشدار بود که مورد قبول امام جمعه و مسئولین واقع شد.

در ادامه حجه الاسلام سیادت با تبریک میلاد امام موسی کاظم(ع) و هفته دولت با تشکر از فرماندار شهرستان و بخشدار بخش به خاطر حضور چندباره فرماندار در بخش و تشکیل میز خدمت ، خواستار تشکیل دوباره میز خدمت در هفته دولت در شهر مشکان شد.

وی گفت: مصوباتی که با حضور فرماندار در سطح بخش انجام شده است به اطلاع مردم رسانده شود.

امام جمعه مشکان خواستار حضور پرنگ تر و بهتر مسئولین در نمازجمعه و دیگر مراسم های فرهنگی و مذهبی شد.

محمدعلی شمسی شهردار مشکان گفت: با مشارکت بهتر مردم در همکاری با شهرداری باعث شکوفایی شهر می شود و مشارکت با فرهنگ سازی انجام می شود.

ایشان در ادامه گزارشی از خدمات انجام شده در سطح شهر توسط شهرداری در 6 ماه گذشته ارائه کرد.

در ادامه علی دوستی رئیس شورای اسلامی مشکان گفت: شهرداری آینه تمام نمای شورا می باشد و خدمات انجام شده در سطح شهر با همکاری و تعامل شورا انجام می شود.

وی خواستار روشن شدن وضعیت چاه های غیر مجاز شد و گفت: مجتمع های گلخانه و مرغداری فاقد آب آبرسانی شوند.

در ادامه مسئولین ادارات و دهیاران گزارشاتی از فعالیت های انجام شده طی یکسال گذشته ارائه کردند.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها