تعداد بازدید: ۳۲۴۵
کد خبر: ۶۳۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱ - 2016 22 October
امام‌جمعه نی‌ریز:
امام جمعه نی‌ریز شرکت در سرشماری نفوس و مسکن و بیان حقایق از جانب مردم را لازمه برنامه‌ریزی صحیح برای آینده کشور دانست.
عابد نعمتی: آیت‌ا... سیدمحمد فقیه در مراسم نماز‌جمعه 30 مهر، شرکت همه مردم در سرشماری نفوس و مسکن و بیان حقایق از جانب آنها را لازمه برنامه‌ریزی دولت برای بهبود وضع کشور عنوان کرد و گفت: «در غیر این صورت، دولت نمی‌تواند به طور صحیح برای آینده کشور برنامه‌ریزی و بودجه‌بندی کند.»

ایشان سالروز تأسیس سازمان ملل متحد را یادآور شد و هدف از راه‌اندازی آن را رسیدگی به حقوق مردم جهان دانست.

به گفته آیت‌ا... فقیه اما این سازمانها مرده‌اند و حرکتی ندارند. آنها تسلیم ابرقدرتها هستند و به داد مردم نمی‌رسند.

امام جمعه نی‌ریز گفت: «اگر ایران جاسوسی را محکوم کند، داد آمریکا بالا می‌رود. اما در یمن هزاران نفر کشته می‌شوند و دم بر نمی‌آورد. کدام حقوق بشر؟ برای آنها انسانها مفهومی ندارند و تنها دنبال منافع خود هستند. برخی بیهوده تلاش می‌کنند؛ آنها با ما سازش ندارند و با اسلام دشمنی دارند.»

ایشان در جایی دیگر گفت: «با خانواده‌های اصیل و شایسته ازدواج کنید تا مادران شایسته، فرزندانی صالح را تحویل اجتماع دهند.»

به گفته آیت‌ا... فقیه، مادری که سالم است، فرزند سالم تحویل جامعه می‌دهد؛ چرا که فرزند وارث پدر و مادر است و خانواده در روحیات فرزند نقش مستقیم دارد.

عضو خبرگان رهبری در بخشی دیگر از سخنان خود، به اطلاعیه برگزاری کلاسهای موسیقی کودکان در نی‌ریز انتقاد کرد و گفت: «به گفته رهبری، این کار مجاز نیست.»

ایشان با بیان روایتی، همه کارهای نیک و حتی جهاد در راه خدا را در برابر امر به معروف و نهی از منکر، مثل آب دهان نسبت به دریا توصیف کرد و عنوان داشت: «امر به معروف و نهی از منکر، فریضه و واجب است و نگه‌دار بقیه واجبات. با امر به معروف، نگذارید در جامعه گناه و خرابی به وجود بیاید و هر کس هر طور دلش خواست رفتار کند.»


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها