تعداد بازدید: ۱۶۰
کد خبر: ۱۹۹۵۲
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۲ - 2024 26 April
فرماندار نی‌ریز مطرح کرد:
کسی نمی‌تواند ما را دور بزند و حقوق این شهرستان را در جاهای دیگر هزینه کند

فرماندار نی‌ریز در مراسم آغاز هفته کار و کارگر که چهارشنبه ۵ اردی‌بهشت در مصلای نمازجمعه برگزار شد، با تأکید بر حمایت از کارگر و کارفرما به عنوان دو بازوی قدرتمند اقتصاد، اظهار داشت: «حمایت از سرمایه‌گذار و کارفرما، به معنای حمایت از قشر کارگر است.»

یعقوب خسروانی گفت: «وظیفه من حمایت از شما است. درباره زمینی که گفتند به یک مجموعه واگذار شده، من به استاندار پیام دادم و صحبت کردم. دو جلسه خدمت استاندار بودم و ایشان مدیر کل راه و شهرسازی را فراخواند و با او صحبت کردیم. به او و آقای استاندار گفتم ما مخالف این نیستیم که زمینی به یک قشر واگذار شود؛ اما باید وضعیت همه کارگران، چه کارگران کارخانجات و چه کارگران ساختمانی بررسی و دیده شود.  

استاندار همان جا به مدیر کل دستور داد در این زمینه نشستی با ما داشته باشد که متأسفانه ایشان اهمیت نداد تا این که مدیر کل جدید آمد. در این باره صحبت کردیم. قرار است مدیر کل جدید هفته آینده به نی‌ریز بیاید و ما از نزدیک وضعیت مسکن قشر کارگر شهرستان را بررسی کنیم.»

وی افزود: «اگر مدیر کلی بخواهد ما را به عنوان خادم مردم دور بزند، من به همه ثابت کرده‌ام احدی نمی‌تواند ما را دور بزند؛ چرا که استاندار از من خواسته محکم به دنبال مطالبه و حق و حقوق مردم باشم.»

خسروانی عنوان داشت: «خط قرمز من مردم هستند؛ نه آن آقای کارفرما و مدیری که برای رشد خودش بخواهد اطلاعات غلط به استان، کشور و رسانه‌ها بدهد. ما از مدیرانی که در چارچوب قانون مطالبات مردم را پرداخت کنند حمایت می‌کنیم؛ اما مدیری که بخواهد برای رشد شخصی خودش دست و پا بزند و از مسئولیت‌های اجتماعی که برای این شهرستان است و باید اینجا هزینه شود، در جا‌های دیگر هزینه کند، اشتباه می‌کند.»

وی از کارخانجات سیمان سفید و خاکستری و کارخانجات دیگری که به گفته او مطالبات کارگران را پرداخت کرده‌اند تشکر کرد و گفت: «روز گذشته با مدیر یکی از کارخانجاتی که مردم سهامدار آن هستند صحبت کردیم و قرار شد نشستی با ایشان و شورای تأمین داشته باشیم تا حق و حقوق مردم و سهامداران پرداخت شود.» 

نوشتنی است در ادامه، مراسمی نیز جهت تجلیل از کارگران و پاکبانان شهرداری در ساختمان شورای شهر نی‌ریز برگزار شد.

نی‌ریزان فارس آمادگی دارد در جلسه مدیر کل راه و شهرسازی با فرماندار و سایر مدیران شهرستان حضور یابد و پوشش خبری دهد.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها