تعداد بازدید: ۱۱۱
کد خبر: ۱۹۹۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۰ - 2024 27 April
تیم سهند با شکست آمود قهرمان فوتسال جام رمضان نی‌ریز شد.
نویسنده : امیرملایی

دیدار نهایی جام رمضان فوتسال جمعه ۳۱ فروردین در سالن حجاب برگزار شد.

در همان ابتدا بازی تهاجمی شروع شد و تیم آمود در دقیقه ۳ بازی با یک حمله برق آسا توانست توسط مهدی علی‌پور به گل اول برسد.
این برتری بیشتر از چند دقیقه دوام نیاورد و در دقیقه ۱۰ بعد از حملات پر تکرار تیم سهند بازی با گل جواد کرمی به تساوی رسید.  

تیم سهند بعد از گل دست از حمله بر نداشت و در دقیقه ۱۲ با اشتباه مدافعان آمود یک گل دیگر توسط رضا فرهنگ به ثمر رساند.
در ادامه نیمه اول بازی آرام، اما پر هیجان دنبال شد و تیم آمود به دنبال گلزنی و سهند در لاک دفاعی بود تا مانع از مساوی شدن بازی شود.  

در نیمه دوم تیم آمود در همان ابتدای نیمه فشار حداکثری را با شوت‌های پرشماری به سمت دروازه سهند وارد کرد تا اینکه در دقیقه ۸ یکی از این شوت‌ها به ثمر نشست و علی فرهادی بازی را به تساوی کشاند. از تشویق‌های بی‌امان تماشاگران آمود نمی‌شود غافل شد که سهم بزرگی در این گل داشتند.

در دقیقه پانزده بازی سهند یک گل را با ارسال از اوت به ثمر رساند که داور گل را به دلیل این که قبل از سوتش بازی آغاز شده مردود اعلام کرد، اما با تکرار اوت و پاس زیبای بازیکن سهند، اوت دوباره به گل تبدیل شد و رضا فرهنگ تیم خود را سه گله کرد.

در ادامه  بخت با آمود یار نبود و هرچه زد به در بسته خورد و سهند با نتیجه ۳ بر ۲ قهرمان شد.
این مسابقات با شرکت ۸ تیم در دو گروه برگزار شد که تیم‌های مستر اپل، آمود، رهام آریایی و سهند از گروه خود به مرحله بعد صعود کردند.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها