تعداد بازدید: ۱۹۱۵
کد خبر: ۲۶۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۸ - 2017 23 June
آیت‌ا... سیدمحمد فقیه در خطبه‌های نماز جمعه:
امام جمعه نی‌ریز گفت: ملتی که منتظر امام عصر و صلح جهانی است، سیلی‌خور نیست و تنها در برابر خدا قد خم می‌کند.
عابد نعمتی: آیت‌ا... سیدمحمد فقیه در خطبه‌های نماز جمعه 2 تیر گفت: دست سپاه درد نکند که مقر داعش را مورد اصابت موشک قرار داد تا اربابانشان بفهمند ملت ایران در برابر دشمنان مقاوم است و دولتی که با خون شهدا روی کار آمده، تسلیم کسی نمی‌شود.

خطیب جمعه نی‌ریز از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس تشکر کرد و اظهار داشت: من یادم است 70 سال قبل که اسرائیل کشور فلسطین را غصب کرد، فلسطینی‌ها به نی‌ریز می‌آمدند، درِ خانه‌ها قرآن می‌خواندند و می‌گفتند ما  را از خانه‌امان بیرون کرده‌اند و آواره شده‌ایم. آن موقع هنوز خیابانهای نی‌ریز کشیده نشده بود و فلکه نبود.

ایشان در جایی دیگر  آل سعود را جاهلانی توصیف کرد که ادعای خادم‌الحرمین دارند؛ اما از غاصبان قبله اول مسلمین تقاضای کمک می‌کنند و با رئیس جمهور آمریکا دست دوستی می‌دهند.

آیت‌ا... فقیه قوه قضائیه را برای ایجاد عدل در جامعه دانست و عنوان داشت: قوه قضائیه باید مستقل باشد و خدا را در نظر بگیرد.  کاری کند که کارهای مسئولین صحیح باشد و کسی به کسی زور نگوید. باید مأمن و پناهگاه خوبی برای مردم باشد تا آنها بدانند جایگاهی برای رسیدگی به امور است که حقشان ضایع نمی‌شود.

ایشان اضافه کرد: تا جایی که توان دارند بکوشند حکم واقعی صادر شود. باید دقت و تحقیق کنند احکام الهی پیاده شود تا کسی جرأت نکند به کسی تجاوز و تعدی کند.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها