تعداد بازدید: ۲۴۱۵
کد خبر: ۲۶۵۶
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۹ - 2017 23 June
راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور گسترده مردم روزه‌دار نی‌‌ریز جمعه 2 تیرماه برگزار شد.
عابد نعمتی: راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور گسترده مردم روزه‌دار نی‌‌ریز جمعه 2 تیرماه برگزار شد.

در این مراسم باشکوه، اقشار مختلف مردم از حدود ساعت ١١:٣٠ مسیر بین مسجد ولی‌عصر تا مصلای بزرگ نمازجمعه را با شعارهایی نظیر الله‌اکبر- لااله‌الاالله- مرگ بر آمریکا- مرگ بر اسرائیل- مرگ بر انگلیس- مرگ بر صهیونیست- اسرائیل اسرائیل مرگت باد مرگت باد، آمریکا آمریکا ننگت باد ننگت باد- دولت رعب و وحشت اسرائیل اسرائیل، نشانه مذلت اسرائیل اسرائیل- فلسطین تجلی وحدت مسلمین است-  روز جهانی قدس، یوم‌ا... یوم‌ا...- لعنت حق تا ابد، به خاندان فهد- آل‌سعود کافر است، شیعه‌کش و باطل است- آل‌سعود و دولت خلیفه، هنگامه نابودی‌اش رسیده- آل سعود خبیث، همانند صهیونیست - سنگ ابد بر دشمنان قرآن، درود ما بر یمن قهرمان - حمله موشکی سپاه بر داعش، نشانه قدرت و زمینه آرامش - درود بر سپاه باصلابت، به حامیان رهبر و ولایت - سلام ما به امت خدایی، نفرین به هر تفرقه و جدایی- و... پیمودند.

بعد از آتش زدن پرچمهای آمریکا و اسرائیل توسط بسیجیان پایگاه مسجد امام خمینی، نمازگزاران در مصلای نمازجمعه حضور یافتند و قطعنامه‌ پایانی راهپیمایی روز قدس در ١٠ بند قرائت شد.

سپس دکتر مسعودی نماینده مجلس در سخنانی با تشکر از حضور مردم در راهپیمایی، روز قدس را از منظر دینی دارای اهمیت دانست و با نگاهی تاریخی به نحوه پدید آمدن رژیم صهیونیستی، به ذکر جنگهای پس از آن با این رژیم پرداخت.

دکتر مسعودی با اشاره به حمله تروریستی به مجلس شورای اسلامی و انحلال 120 گروه تروریستی توسط نیروهای امنیتی در کشور، هدف این گروه‌ها را فراتر از مجلس و حرم امام(ره) عنوان کرد و خطاب به آنها گفت: «اگر با نظام مشکل دارید،  چرا مردمی را که از اقصی نقاط کشور برای رفع مشکل و دیدار با نماینده خود به مجلس آمده‌اند، به خاک و خون می‌کشید؟»

وی همچنین تأکید کرد که گروه تروریستی داعش هیچ سنخیتی با اهل سنت ندارد.

 سپاه پاسداران متعلق به حزب و جناح خاصی نیست
مسعودی کشف خانه تروریستی گروه داعش در کرمانشاه که در آن بیعت کرده بودند و همچنین عملیات مقتدرانه موشکی سپاه را ستود و گفت: «اگر اسرائیل پیام انقلاب ما را دریافت نکند، آن را هم با خاک یکسان خواهیم کرد. همه گروه‌ها و فراکسیونها از عملیات دقیق سپاه با موشکهای نقطه‌زن  حمایت کردند و این نشان می‌دهد سپاه پاسداران متعلق به حزب و جناح خاصی نیست. من این وحدت و همدلی را که عامل پیروزی است، تبریک می‌گویم.»

 جاده واریانتی تا یک ماه آینده تمام می‌شود
وی در ادامه فعالیتهای خود در حوزه انتخابیه را برشمرد و با اشاره به سالروز شهادت سربازان در حادثه گردنه لای‌رز نی‌ریز عنوان داشت: «حدود 80 درصد خاکبرداری مسیر جدید گردنه لای‌رز انجام شده و در ادامه نیز با جدیت پیگیری خواهد شد. همچنین اصلاح و ترمیم جاده واریانتی تا یک ماه آینده تمام می‌شود و جاده نی‌ریز - خرامه هم در دست پیگیری است.»

مسعودی بحث انتقال آب سد چشمه عاشق، کمک به ورزش شهرستان و کمکهای 4 - 3 میلیارد تومانی برای تأمین تجهیزات بیمارستانهای نی‌ریز و استهبان را از موضوعاتی عنوان کرد که با جدیت دنبال می‌کند.

 نی‌ریز باید به یک قطب صنعتی تبدیل شود
نماینده مجلس، شهرستان نی‌ریز را دارای پتانسیل‌های بسیار در حوزه‌های مختلف دانست و گفت: «آن چه ما به دنبال آن هستیم، این است که نی‌ریز باید به یک قطب صنعتی تبدیل شود. ما امکاناتش را داریم و با یک شرکت بین‌المللی برای دو کارخانه تکمیلی فولاد یعنی گندله و کنسانتره صحبت کرده‌ایم. من هم با وزیر صنعت و معدن در این باره صحبت کردم و ایشان موافقت صددرصدی خود را اعلام نمود که این کار تکمیل شود.»




















نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها