تعداد بازدید: ۲۵۴۳
کد خبر: ۲۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۸ - 2017 10 June
حجت‌الاسلام سیدجواد فقیه در خطبه‌های نماز جمعه:
امام جمعه موقت نی‌ریز گفت تروریستها باید بیایند تا برخی که همیشه دنبال دعوایند و نعمت امنیت را کفران می‌کنند، بیدار شوند.
عابد نعمتی: حجت‌الاسلام سیدجواد فقیه در خطبه‌های نماز جمعه 19 خرداد با اشاره به حمله تروریستی داعش در تهران، گفت: «اگر قدر امنیت را ندانیم و کفران نعمت  و ناشکری کنیم، این نعمت از ما گرفته می‌شود.»

وی افزود: «ترورریستهای دستگیر شده در اعترافاتشان گفته‌اند به ما دستور دادند ایرانیها و شیعیان را بکشیم تا به بهشت برویم؛ آنها مجوس و یهودی‌اند. این جهالتها یعنی این که هنوز ابن ملجم، معاویه و عمروعاص زمان زنده‌اند.»

سیدجواد فقیه به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان اشاره کرد. دیداری که آیت‌ا... خامنه‌ای در آن فرموده بود مشکلات زیاد است. اما خیلی کارها انجام شده و نباید خدمات را نادیده گرفت.

وی اظهار داشت: «نباید به خاطر یک دستمال، یک قریه را به آتش کشید و هر چیزی را بزرگ کرد تا برخی احساس کنند بعد از انتخابات فضا ملتهب است و به مرکز قانون‌گذاری کشور حمله کنند.»

امام جمعه موقت نی‌ریز گفت: «مسئولین هم دقت کنند که مسئولیت یعنی خدمت، تواضع و فروتنی نسبت به مردم و این که تمام فکر و دغدغه‌اشان مردم و خدمت به آنها باشد.»

حجت‌الاسلام فقیه در جایی دیگر ماه میهمانی خدا را فرصتی برای نجات انسانها و آمرزش گناهان عنوان کرد و از افزایش آمار شرابخواری در شهرستان نی‌ریز به شدت اظهار نگرانی نمود.

وی عنوان داشت: «شراب مادر و ریشه گناهان است. چقدر زشت است برای شهرستان نی‌ریز که آمار شرابخواری‌اش بالا رفته است؛ آن هم در ماه مبارک رمضان. ای لاتهای قدیم! باز شما شرف داشتید و حرمت ماه رمضان و محرم را نگه می‌داشتید؛ حال بیایید ببینید نسل جدید چه می‌کند؟!»

خطیب جمعه نی‌ریز با بیان این که دو گروه عالم بی عمل و جاهل مقدس مآب کمر علی(ع) را شکستند، از مردم نی‌ریز خواست که اینقدر جداگانه مراسم احیاء نگیرند.

سیدجواد فقیه گفت: «ما افتخار می‌کنیم امام جمعه‌ای داریم که عضو خبرگان رهبری است و حکم امام جمعه‌ای خود را از امام(ره) دارد. نمایندگان رهبری در حکم رهبرند. رهبر فرمود نمایندگان من در هر جای این کشور در حکم من‌اند. ای کسی که دم از رهبری می‌زنی، حواست باشد کج سلیقگی نکن و این خشک مقدس بازی‌ها را نداشته باش. برخی افراد هر کاری دلشان بخواهد می‌کنند و نشان از تشتت دارند. من دم خروس در جیبم ندارم که واهمه‌ای داشته باشم و وامدار گروه خاصی نیستم. بنابراین اگر ناچار شوم، مسائل را باز می‌کنم و خیلی حرفها را می‌زنم تا مردم آگاه شوند.»

در بین دو نماز کتاب ماه غریب من نوشته مجید ملامحمدی معرفی شد. همچنین از مهدی ذوالقدر رئیس هیئت بوکس شهرستان نی‌ریز که از طرف هیئت بوکس استان فارس بعنوان بهترین، فنی‌ترین و با اخلاق‌ترین داور سال 1395 در استان فارس معرفی شده، از طرف هیئت بوکس استان فارس و اداره ورزش و جوانان شهرستان نی‌ریز با اهداء کاپ و هدایایی تجلیل شد.



نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها