تعداد بازدید: ۲۰۲۴
کد خبر: ۲۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۵ - 2017 04 June
بیست وهشتمین مراسم سالگرد بنیان گذار انقلاب اسلامی با حضور مردم و مسئولان و به میزبانی امام جمعه شهرستان در مسجد امام خمینی برگزار شد.

حسین قانع:
این مراسم که در عصر روز  یکشنبه 14  خردادماه در مسجد امام خمینی شهر نی ریز و باحضور تعدادی از مردم شهرستان و کلیه مسئولان شهرستان برگزار شد. آغاز مراسم با مرثیه خوانی و عزاداری حاضران همراه بود.

 دراین مراسم که همزمان با شب شهادت خدیجه همسر پیامبر اسلام بود؛ حجت الالسلام  سید جواد فقیه به سخنرانی پرداخت.او سخنانش را با این جمله که ویژگی امام (ره) چه بود که مردم مجذوب ایشان شدند و قیام 15 خرداد آغاز شد و به دنبال آن انقلاب 57 به پیروزی رسید.

قیامی که اکنون در بزرگترین دانشگاههای کشورهای دشمن ایران هم به تحلیل آن می پردازند.سیاستمدارانی هستند که پوپولیست هستند و مردم بعد از مدتی آنها و شعارهایشان را فراموش می کنند. اما پیام های امام هنوز تازگی و ناب بودن خود را حفظ کرده است.زیرا از خانواده ای اصیل شروع شد.و از اصل صحیح بود.

عجز و لابه امروز استکبار، از شیوع اسلام در کشورهایشان می باشد.همانطور که  مقام معظم رهبری سال گذشته گفت: مواظب باشید راه امام را از شما نگیرند.

اختلاف سلیقه و تحزب ایرادی ندارد اما به گونه ای باشد که از این راه  و هدف جدا نشوید. همانطور که امام گفت: بر خودتان حکومت کنید تا بر دنیا بتوانید حکومت کنید.او به مردم متکی نبود و به خدا اتکا داشت.گوش به فرمان ولی فقیه باشید و از امام و مقام معظم رهبری برای خودتان خرج نکنید.
در بین دو نماز نیز نماینده مجلس خبرگان رهبری  در فارس (آیت اله سید محمد فقیه )  در صحبتی کوتاه گفت: اکنون آنچه برای ما مهم  می باشد؛ وحدت کلمه، اقتدار ملی، پیشرفت کشورو حرکت کردن در همان مسیری که امام می خواست می باشد و مهمترین علت پیشرفت انقلاب در خلوص نیت امام (ره)بود.

لازم به ذکر است که چند مینی بوس از مردم بخشهای مختلف شهرستان برای شرکت در این مراسم حاضر شدند.

عکااس: بیتا فسایی



















نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها