تعداد بازدید: ۲۰۸۴
کد خبر: ۲۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰ - 2017 14 May
جلسه توجیهی آشنایی با قوانین و مقررات انتخابات ، بازرسین و سر بازرسین حوزه شهرستان نی ریزکه با حضور محمد رضا امیری فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان برگزار شد.
جلسه توجیهی آشنایی با قوانین و مقررات انتخابات ، بازرسین و سر بازرسین حوزه شهرستان نی ریزکه با حضور  محمد رضا امیری فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان ، علی راهوار معاون فرماندار و رئیس هیات بازرسی انتخابات  ،کارشناسان هیات بازرسی استان  و بازرسین انتخابات در محل سالن اداره تبلیغات اسلامی برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی فرماندار شهرستان نی ریز، در این جلسه راهوار معاون فرماندار و رئیس هیات بازرسی انتخابات با بیان اینکه تعداد 127نفر بازرس برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا خواهیم داشت افزود: به ازای هر صندوق رأی یک بازرس و به ازای هر 15 صندوق یک سربازرس به کار گرفته خواهد شد.

وی همچنین ضمن ارائه بخش هایی از دستور العمل های هیأت بازرسی گفت: وظیفه ما نظارت بر حسن اجرای امور انتخابات در زمینه های مختلف است و در روز اخذ رأی بازرسان در کنار دیگر عوامل اجرایی و نظارتی جهت اخذ رأی مردم در شعب حضور داشته وبا تیز بینی و هوشیاری کامل برحسن انجام امور مربوطه نظارت می نمایند.

عکس: محمد علی قربانیان











نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها