تعداد بازدید: ۱۸۶۶
کد خبر: ۲۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۲ - 2017 10 May
روحانی:
نامزد دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: در انقلاب زمانی پیروز شدیم، که زنان به صحنه آمدند امروز هم اگر زنان به صحنه رای بیایند پیروز می شویم.
همایش زنان حامی روحانی با حضور وی در ورزشگاه شیرودی برگزار شد.

روحانی در این مراسم گفت: اینجا مناسب سخنرانی نیست اما حیفم امد که اینجا نیایم و در میان شما سخنرانی نکنم.

نامزد دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: راهی را که در سال ۹۲ اغاز کردیم اقلیتی ناراضی بودند، امروز همان اقلیت از ادامه شرایط و تغییر نگرانند.

روحانی با بیان اینکه در جامعه ما هر وقت زنان به صحنه امدند کار را تمام کردند، اظهار داشت: در انقلاب زمانی پیروز شدیم، که زنان به صحنه آمدند؛ امروز هم اگر زنان به صحنه رای بیایند پیروز می شویم اگر همه پای صندوق رای بیایند ما قطعا موفق هستیم.

وی ادامه داد: مردم ما امروز واقعیت را لمس می کنند و تحت تاثیر شعار های فریبنده قرار نمی گیرند. به مردم بگویند در طول ۳۸سال گذشته چه کارکردند کارنامه ما در ۴سال روشن است ان هایی که ۱۲ سال در مناصبی بودند بگویند چه کردند.

روحانی خطاب به مخالفانش گفت: شما توصیه تان در سال اول دولت این بود که ۱۶ اذر را ازاد نگذاریم، شما دانشگاه را رقیب می دانستید. شما می خواستید جوانان ما در محدودیت و حصر باشند همان حرف هایی که در جلسات خصوصی می گفتید علنی بگویید.

نامزد دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: شما هر روز فشار اوردید اشتغال زنان ممنوع شود به بخشنامه های جنسیتی و احکامتان نگاه کنید.
کارنامه ما روشن است ما تبعیض جنسیتی نمی خواهیم ما ظلم جنسیتی را نمی پذیریم.

روحانی ادامه داد: مردم ما راه خود را انتخاب کردند در مسیری که قرار گرفتند بر نمی گردند ما ازادی اجتماعی و سیاسی می خواهیم ما ازادی بیان و تفکر می خواهیم ما ازادی انتخاب تفریح برای اوقات فراغت ازادی برای شغل می خواهیم.

وی با بیان اینکه ما فضای امنیتی نمی خواهیم، اظهار داشت: ما دنبال امنیت واقعی با وحدت و امنیت هستیم ما جامعه ۲۰ درصدی نمی خواهیم ما ایران صد درصدی هستیم.

نامزد دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: ما قانون رابرای همه می خواهیم نهاد های معاف از مالیات نمی خواهیم مالیات برای اینکه مردم بدهند خوب است اما شما نمی دهید.

نامزد دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: شما به دنبال اقتصاد آمدید اما معدنی که مال شما بود و معدنچی ها از بین رفتند، من افتخار می کنم به خانواده عزیزی که شوهرش زیر اوار ها ذغال دفن شد اما شجاعانه در ازاد شهر با من سخن گفت من افتخار می کنم به پدری که فرزندش را از دست داده بود اما در مورد پیشرفت ایران صحبت کرد.

روحانی با بیان اینکه گشت در خیابان برای ما ارامش ایجاد نمی کند، گفت: شما دم از اشتغال می زنید ایا اشتغال زنان را هم قبول دارید اگر قبول دارید چرا قبل از دولت یازدهم برای زنان شغل درست نکردید ایا اشتغال اهل سنت و اقوام مختلف ایرانی را قبول دارید.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها