تعداد بازدید: ۲۴۱۱
کد خبر: ۱۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸ - 2016 31 December
امام جمعه نی‌ریز:
آیت‌ا... فقیه بر لزوم افزایش امکانات امدادی شهرستان و اختصاص اورژانس هوایی شرق فارس به نی‌ریز تأکید کرد.
عابد نعمتی: امام جمعه نی‌ریز در خطبه‌های نماز جمعه 10 دی، به مدیریت بحران در مانور زلزله نی‌ریز اشاره و بر لزوم افزایش امکانات امدادی شهرستان از جمله آمبولانس تأکید کرد.

خطیب جمعه نی‌ریز، وسعت شهرستان را یادآور شد و نی‌ریز را در اولویت اورژانس هوایی دانست که قرار است به یکی از شهرستانهای شرق فارس اختصاص دهند.

ایشان گفت: «شهرستان ما با چندین استان هم مرز است و فاصله زیادی با شهرهای دیگر دارد. با توجه به افزایش حوادث جاده‌ای، نی‌ریز در اولویت است و احق است که این اورژانس هوایی به نی‌ریز داده شود.»

آیت‌ا... فقیه از فرماندار و نماینده مجلس خواست که این موضوع را دنبال کنند و حق شهرستان را بگیرند.

ما خودسر و خودرأی نیستیم

امام جمعه نی‌ریز در جایی دیگر، با تأکید مجدد بر این که تنها جلسه قانونی 9 دی جلسه چهارشنبه بوده است، از فرماندار و مسئولین برای همکاری در برگزاری آن تشکر کرد.

آیت‌ا... فقیه با بیان این که در این جلسه باشکوه همه مطالب طبق قانون و دستور گفته شد و همگان استفاده کردند عنوان داشت: «اگر کاری در شهر انجام می‌شود، بر حسب قانون و دستور مقامات بالاست. ما کارمان را بر اساس آنچه مقام معظم رهبری فرمودند و همکاری دولت اسلامی، انجام می‌دهیم.»

ایشان افزود: «ما خودسر و خودرأی نیستیم. ما مطیع قانونیم. شما 9 دی را که اعلام می‌کنید، یعنی چه؟ می‌گویید چون از قانون آن زمان تبعیت و تمکین نکردند، مردم حرکت کردند و مقابل آنها ایستادند. اگر قانون را تمکین کرده بودند که بحثی نبود.»

عضو خبرگان رهبری ادامه داد: «قانون شکنی، بی ادبی کردن به قانون و خود را محور دانستن که افتخار نیست. این که عقل، فهم و درک نیست. همه زیر قانونند، پیغمبر اسلام هم زیر قانون است، امام زمان هم زیر قانون است. قانون، قانون خداست. ید‌ا... فوق ایدیهم. هر کسی باید وظیفه‌اش را بداند و درک کند.»

خطیب جمعه نی‌ریز بار دیگر از مسئولینی که به گفته ایشان طبق برنامه عمل کردند، خودشان نظر دادند و با نظر و حضور همه آنها و اقشار مختلف مردم که همیشه در صحنه‌های انقلاب حضور دارند، جلسه باشکوهی برگزار شد، تشکر کرد.

آیت‌ا... فقیه به سالروز نامه امام خمینی(ره) به گورباچف و عمل نکردن وی به توصیه‌های امام(ره) اشاره کرد و گفت: «مشکل آنها اقتصاد نبود؛ هر کس از خدا دور شود، نابود می‌شود.»

ایشان تکبر و یک لحظه دور شدن از خدا را مایه سقوط انسان توصیف کرد و عنوان داشت: «ابلیس 6 هزار سال عبادت کرد. اما برای یک لحظه تکبر که خود را بالاتر از انسان دانست، سقوط کرد. حال اگر قرار باشد من و شما برای 60 - 50 سال عبادت مغرور و متکبر شویم، خدا با ما چه می‌کند؟
هر کس از اوامر پروردگار اطاعت کند، مورد عنایت است و هر کسی اطاعت نکند، سقوط می‌کند.»



نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها