تعداد بازدید: ۳۴۱۸
کد خبر: ۱۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴ - 2016 30 December
آیت‌ا... فقیه مجدداً تأکید کرد:
امام جمعه نی‌ریز در خطبه‌های نماز جمعه امروز با تأکید مجدد بر این که تنها جلسه قانونی 9 دی جلسه چهارشنبه بوده است، از فرماندار و مسئولین برای همکاری و حضور در برگزاری آن تشکر کرد.
عابد نعمتی: آیت‌ا... فقیه با بیان این که در این جلسه باشکوه همه مطالب طبق قانون و دستور گفته شد و همگان استفاده کردند عنوان داشت: «اگر کاری در شهر انجام می‌شود، بر حسب قانون و دستور مقامات بالاست. ما کارمان را بر اساس آنچه مقام معظم رهبری فرمودند و همکاری دولت اسلامی، انجام می‌دهیم.»

ایشان افزود: «ما خودسر و خودرأی نیستیم. ما مطیع قانونیم. شما 9 دی را که اعلام می‌کنید، یعنی چه؟ می‌گویید چون از قانون آن زمان تبعیت و تمکین نکردند، مردم حرکت کردند و مقابل آنها ایستادند. اگر قانون را تمکین کرده بودند که بحثی نبود.»

عضو خبرگان رهبری ادامه داد: «قانون شکنی، بی ادبی کردن به قانون و خود را محور دانستن که افتخار نیست. این که عقل، فهم و درک نیست. همه باید مطیع قانون باشند، پیغمبر اسلام هم مطیع قانون بود، امام زمان مطیع قانون است. قانون، قانون خداست. ید‌ا... فوق ایدیهم. هر کسی باید وظیفه‌اش را بداند و درک کند.»

خطیب جمعه نی‌ریز در پایان، بار دیگر از مسئولینی که به گفته ایشان طبق برنامه عمل کردند، خودشان نظر دادند و با نظر و حضور همه آنها و اقشار مختلف مردم که همیشه در صحنه‌های انقلاب حضور دارند، جلسه باشکوهی برگزار شد، تشکر کرد.


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها