تعداد بازدید: ۲۹۲۵
کد خبر: ۹۸۱
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵ - 2016 24 December
پویش #ما_صدای_بختگان_هستیم برای نجات دریاچه های بختگان و پریشان آغاز به کار کرده است.
صفحات ورزشکاران در شبکه های اجتماعی این روزها جزو پرطرفدارترین صفحات اجتماعی در دنیا به حساب می آیند که به غیر از ایجاد رابطه مستقیم بین ورزشکاران با هواداران، بعضا کارکردهای اجتماعی هم دارند. البته نوع استفاده از این شبکه های اجتماعی با میزان تحصیلات و علایق ورزشکاران نیز ارتباط مستقیم دارد.

 


افشین پیروانی این روزها بنا به خواست همشهری های خود در استان فارس با پویش #ما_صدای_بختگان_هستیم صدای گویای دو دریاچه رو به نابودی بختگان و پریشان، شده است و تلاش دارد از دریچه صفحه خود در اینستاگرام، نگاه ها را به سمت این دو دریاچه و حفظ محیط زیست جلب کند.


امیدواریم با تلاش چهره های ملی چون پیروانی، کمک مردم فارس، تدبیر مسئولان و همراهی رسانه ها، دریاچه های بختگان و پریشان از نابودی حفظ شود.



منبع: سایت ورزش 3

غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
آرش
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
0
0
آیا هیچکس نظری نداره این جا بنویسه!!!
بیایید قدر داشته هامون رو بیشتر بدونیم . اگه دقت کرده باشین تو رسانه ها همش دارن میگن دریاچه ارومیه دریاچه ارومیه ولی هیچکس در مورد دریاچه بختگان تو رسانه صحبت نمی کنه. چرا ما هیچکاری نمی کنیم چرا گزارشی ، چیزی نداریم بفرستیم صدا سیما حداقل مردم ایران با این دریاچه آشنا بشن و اونا یک گروهی ، انجمنی ، ان جی اوی درست کنن واسمون!!!
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
0
0
دلخوشی ؟؟؟ کدام دریاچه را میخوای معرفی کنی ...ارومیه به هیچ جا نرسیده هی بختگان بختگان نزنید برید اب بیارید تا بختگان زنده بشه اصولا ادامه حیات در استان و نیمه مرکزی ایران چندین سال دیگه به پایان میرسه همانگونه که ابتدا کشاورزی در نی ریز و بعد باغداری و بعد صنعت نابود میشود و راهی جز این نیست حالا همه مردم تمرکزشان رو گذاشتن برای یک دریاچه مرده باور کنید ارومیه بختگان هامون و.....دیگر به چرخه حیات بر نمیگردند و در این وانفسای بی ابی مردم از شهردار گل وگیاه میخواهند
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها