تعداد بازدید: ۳۸۴۵
کد خبر: ۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷ - 2016 09 May
امام جمعه نی‌ریز:
رحمت خدا بر شمامردم که بهترین انتخاب را انجام دادید.
عابد نعمتی: امام جمعه نی‌ریز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته، گفت: «شما مردم عزیز بهترین انتخاب را انجام دادید. رحمت خدا بر شما که مردانه آمدید، بدون هیچ، و برای رضای خدا انتخاب کردید و خدا هم به شما توفیق داد».

آیت‌ا... فقیه به اعتراض برخی به نتیجه انتخابات اشاره و تأکید کرد: مسئولین باید رسیدگی کنند و حق را به حق‌دار بدهند. هر چند که ایشان خاطرنشان ساخت هرکس دخالت بیجا کند، خودش را خوار کرده است.

امام‌جمعه نی‌ریز نتیجه انتخابات و آرای مردم را مورد قبول و پذیرش دانست و به مسئولین گوشزد کرد مردم امروز بیدارند و نظاره می‌کنند، اگر قضاوت صحیح شود می‌فهمند و اگر هم خلافی ببینند و بازی در بیاورند، فوراً به مردم دنیا اطلاع می‌دهند.

عضو مجلس خبرگان رهبری به مسئولین هشدار داد مردم منتظر قضاوت صحیح شما هستند؛ زیر بار قانون می‌روند، ولی زیر بار زور و برنامه‌های غلط نه.

آیت‌ا... فقیه گفت: «در مرحله دوم انتخابات تنها با یک برگ تعرفه اختلاف، می‌توانست سرنوشت تعیین شود. ما از همه جریانها اطلاع داریم. خیلی مسائلی که اتفاق افتاده گزارش نشده، چیزهایی را ما می‌دانیم که صلاح نیست بگوییم. هیئتهای اجرایی و نظارت وظیفه خود را انجام دهند.»

ایشان همچنین اظهار امیدواری کرد که دیگران نیز از قانون و نتیجه انتخابات تبعیت کنند و رقابتها در جهت پیشبرد اهداف و سربلندی دو شهرستان تبدیل به رفاقت شود.

امام جمعه نی‌ریز در جایی دیگر به نامه شورای سیاستگذاری استان فارس اشاره کرد. نامه‌ای که به گفته آیت‌ا... فقیه در آن دستور داده شده رضایت کسانی که روی زمین مصلی اعتراض داشتند، به مردم اعلام شود تا پس از آن مسئول این شورا هم به نی‌ریز بیایدو  آن را به همه اعلام کند تا تمام شبهه‌ها برطرف شود.

امام جمعه نی‌ریز بر وحدت و همدلی شهر و حضور همگان در نماز جمعه تأکید کرد؛ فریضه‌ای که به گفته ایشان مربوط به شخص نیست؛ بلکه جایگاه اتحاد مسلمانهاست و باید حفظ شود.

عضو خبرگان رهبری از مسئولین خواست تا بدون مسامحه در نماز‌جمعه شرکت کنند و با مشکلات مردم آشنا شوند. آیت‌ا... فقیه همچنین از آنها خواست تا با سرکشی بیشتر به نقاط مختلف شهرستان،  مسئولین صالح و شایسته‌ای را در منصبهای مختلف بگمارند. نه کسانی که به گفته ایشان دست‌نشانده این و آن باشند و خواسته‌های اربابشان را فراهم کنند.

ایشان سالروز ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار را تبریک گفت. آیت‌ا... فقیه از جوانان خالص و بی‌ریای پاسدار خواست هرچه ولی فقیه‌شان فرمود تبعیت کنند. برای مردم مسلمان چهره‌ای زیبا و محبوب داشته باشند و به معنی واقعی کلمه پاسدار دین باشند. مراقب باشند که از وظیفه خود تجاوز نکنند. مردم هم مردان الهی و پاسداران واقعی را دوست دارند.

آیت‌ا... فقیه همچنین خواستار توجه و رسیدگی بیشتر به جانبازان شد و در جایی دیگر با اشاره به روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر، از آنها خواست تا با حضور در مراسم نماز جمعه اقدامات و فعالیتهایشان را به اطلاع مردم برسانند.

امام جمعه نی‌ریز روز اسناد ملی و مکتوب را گرامی داشت و از مردم خواست اگر اثری از گذشتگان دارند، آن را تحویل موزه نی‌ریز دهند تا بخوبی از آن نگهداری شود.

ایشان به ارزش و مقام والای میرزا احمد نی‌ریزی کاتب قرآن کریم اشاره کرد و گفت: «رهبری فرمود احمد نی‌ریزی در قله است. ولی ما برای او چه کار کردیم و چقدر بزرگش داشتیم؟»

آیت‌ا... فقیه در پایان به روز بیماریهای خاص و صعب‌العلاج اشاره کرد و از مسئولان بهداشت خواست تا فرهنگ پیشگیری را بر درمان حاکم کنند.


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها