تعداد بازدید: ۳۹۶۰
کد خبر: ۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۸ - 2016 09 May
سرمقاله
غلام‌رضا شعبان‌پور مدیرمسئول و صاحب امتیاز نی‌ریزان فارس و وب‌سایت خبری تحلیلی هورگان

خوشبختانه مرحله اول و دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه نی‌ریز و استهبان با آرامش و حضور قابل ستایش مردم، با فضل الهی به پایان رسید.


خداوند بزرگ و قادر متعال را سپاسگزاریم و امیدواریم همچنان عنایات و توجهاتش را از ما بندگان ضعیف دریغ نفرماید. در این زمینه چند نکته را یادآور می‌شوم:


١- باید سپاسگزار مردم فهیم و موقعیت‌شناس هر دو شهرستان نی‌ریز و استهبان باشیم که با حوصله فرآیند انتخابات را در این مدت حداقل ٥ ماهه تحمل کردند و مشارکت خوبی را رقم زدند.


٢- به همه کاندیداها باید خسته نباشید بگوییم؛ هم کاندیداهای مرحله اول و هم مرحله دوم که هیجان، احساسات و شور انتخاباتی ایجاد کردند و نهایتاً به قانون تمکین نمودند.


٣- لازم است از زحمات سنگین دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات تشکر و قدردانی کرد. هیئت اجرایی و در رأس آن فرماندار محترم، هیئت نظارت، هیئت بازرسی، نظّار کاندیداها، نیروهای امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی، و اعضای شعب اخذ رأی زحمات زیادی را متحمل شدند که در خور تحسین، قدردانی و سپاسگزاری است.


٤- به نماینده منتخب حوزه انتخابیه جناب آقای دکتر اصغر مسعودی تبریک می‌گوییم و از خداوند بزرگ موفقیت ایشان را در انجام این مسئولیت سنگین خواهانیم.


٥- اکنون زمان اجرای شعارها، وعده‌ها و برنامه‌های ارائه شده توسط نماینده منتخب است. مخصوصاً استفاده از نظرات صاحبنظران، کارشناسان و دلسوزان شهرستانهای استهبان و نی‌ریز از نکات کلیدی است که نباید فراموش گردد.


استفاده از نظرات کاندیداهای مرحله اول و دوم از جمله مواردی است که می‌تواند فضای همدلی، وحدت و یکپارچگی را افزایش دهد و بر کیفیت کار و نهایتاً توسعه هر دو شهرستان بیفزاید.


٦- هواداران کاندیداها لازم است بر احساسات و هیجانات فائق آیند و فضای رفاقت، صمیمیت، دوستی، مهربانی، زدودن هرگونه کینه، دلخوری و زنگار از دل را حاکم نمایند.


با توجه به تجاربی که این برادر کوچک شما بزرگواران در قبل و بعد از انقلاب اسلامی دارم، می‌توانم بگویم شرایط به وجود آمده، یک شرایط و فضای سیاسی، اجتماعی و فرهنگی استثنایی در دو شهرستان نی‌ریز و استهبان است. چون:


١- مردم و نخبگان دو شهرستان در عمل اثبات کردند که خواهان وحدت و همدلی هستند. سخنان حضرت حجت‌الاسلام‌والمسلمین خاوری امام جمعه محترم استهبان و همچنین حضرت آیت‌ا... فقیه در مراسم جشن یکشنبه ١٢  اردیبهشت در مصلای نی‌ریز بسیار حکیمانه بود. به نوبه خود، به عنوان کوچکترین شهروند از هر دو بزرگوار تشکر می‌نمایم. باید این موقعیت را مغتنم شمرد و با توکل بر خدا و نیت خالص، در جهت رفع مشکلات مردم گام برداشت.


٢- حضور همزمان آیت‌ا... سیدمحمد فقیه در مجلس خبرگان رهبری برای ٨ سال و جناب آقای دکتر اصغر مسعودی در مجلس شورای اسلامی، موقعیت ویژه‌ای را رقم زده که اگر با نظر افراد خبره دلسوز و توانمند، و اهل نظر و اندیشه از همه گرایش‌های سیاسی و فرهنگی همراه شود، کیفیت، بهره‌وری و هم‌افزایی را بسیار بالا خواهد برد و شتاب توسعه حوزه انتخابیه را تصاعدی افزایش می‌دهد.


پس بیاییم خداوند را شاکر باشیم، همدیگر را تحمل کنیم، از خواسته‌های فردی و شخصی به خاطر منافع جمعی بگذریم و بین خود و خدا دلها را صاف کنیم و صرفاً به خاطر رضای او و رفع مشکلات کشور، استان و حوزه انتخابیه گام برداریم. انشاءا...


شاد و سالم و موفق باشید


غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۵
مجید اشرف
United States of America
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
0
0
سلام وتبریک ویژه خدمت استاد عزیز وفرهیخته جناب اقای شعبانپور با ارزوی توفیق خدمت دکتر مسعودی به احاد جامعه
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها