تعداد بازدید: ۳۳۸۶
کد خبر: ۷۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۱ - 2020 03 March
6 شهرستان فارس درگیر کرونا هستند
تاکنون در شهرهای شیراز، لار، فسا، نی‌ریز، استهبان و خرمبید موارد مثبت بیماری دیده شده که برخی از آنها در قرنطینه خانگی به سر می‌برند و برخی به بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) شیراز منتقل شده‌اند.
بنا بر اعلام رسمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز تاکنون ۲۷ نفر در استان به صورت قطعی به این بیماری مبتلا شدند و تاکنون در شهرهای شیراز، لار، فسا، نی‌ریز، استهبان و خرمبید موارد مثبت بیماری دیده شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، براساس اعلام وزارت بهداشت در کل کشور 1501 نفر به صورت قطعی به ویروس کرونا مبتلا شدند که از این تعداد متاسفانه 66 نفر جان باختند. استان فارس نیز از جمله استان‌های درگیر با این بیماری است که استاندار فارس وضعیت آن را زرد اعلام کرده است. 

عبدالرسول همتی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در گفت‌وگو با تسنیم، رنج سنی افراد مبتلا را اغلب بالای 50 سال اعلام می‌کند که البته به گفته وی در میان مبتلایان، یک مورد 16 ساله نیز دیده می‌شود. 

به گفته همتی تاکنون در شهرهای شیراز، لار، فسا، نی‌ریز، استهبان و خرمبید موارد مثبت بیماری دیده شده که برخی از آنها در قرنطینه خانگی و برخی به بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) منتقل شدند. 

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا تعداد فوتی‌های استان فارس را صفر اعلام می‌کند و از بهبود تعدادی از بیماران نیز خبر می‌دهد. براساس گفته‌های وی مدت زمانی که افراد با این بیماری درگیر هستند یک هفته و در برخی موارد کمتر است که پس از بهبودی فرد به منزل منتقل می‌شود.
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها