تعداد بازدید: ۳۲۷۲
کد خبر: ۵۴۲
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۴ - 2016 19 September
صعود تیم ملی فوتسال از مرحله گروهی جام جهانی؛
تیم ملی فوتسال کشورمان مقابل آذربایجان به تساوی رسید و با سوم شدن در گروه خود حریف برزیل در دور بعد شد.

به گزارش وبسایت نود، تیم ملی فوتسال ایران در سومین دیدار در جام جهانی فوتسال از ساعت ۳:۳۰ بامداد به مصاف آذربایجان رفت.

در نیمه اول، ایران برتر از آذربایجان بود و موقعیت‌های خطرناک زیادی داشت. احمد اسماعیل پور در دقیقه یک توانست گل اول بازی را به ثمر برساند. یک دقیقه بعد، آذربایجان توسط بولینیا به گل رسید و بازی را به تساوی کشاند. این نیمه با نتیجه یک بر یک مساوی به اتمام رسید.

ایران نیمه دوم بازی را نیز هجومی آغاز کرد و در دقیقه نخست این نیمه توسط فرهاد توکلی به گل رسید اما باز هم آذربایجان خیلی زود گل خورده را جبران کرد و گالو در دقیقه ۲۲ با شوتی محکم، دروازه ایران را باز کرد. این پایان گلزنی‌های گالو در این مسابقه نبود. روی اشتباه اصغر حسن‌زاده، بازیکنان تیم آذربایجان با سپهر محمدی دروازه‌بان ایران، دو به تک شدند تا گالو در دقیقه ۳۲، گل سوم آذربایجان را وارد دروازه ایران کند. حسین طیبی در دقیقه ۳۵ توانست گل تساوی ایران را به ثمر برساند و در نهایت، بازی با نتیجه ۳-۳ مساوی پایان یافت. در اواخر مسابقه، محمد کشاورز کاپیتان ایران به جای محمدی درون دروازه قرار گرفت.

گل‌های ایران را احمد اسماعیل پور در دقیقه یک، توکلی در دقیقه ۲۰ و طیبی در دقیقه ۳۵ و برای آذربایجان بولینهو و گالو ۲ بار گلزنی کردند.

ترکیب اولیه تیم ملی شامل بازیکنانی چون محمدی، اسماعیل پور،حسن زاده، جاوید، توکلی بود.

با این نتیجه، تیم ملی ایران با ۴ امتیاز و به علت تفاضل گل کمتر، در جایگاه سوم گروه E قرار گرفت. شاگردان ناظم‌الشریعه روز پنجشنبه اول مهر ماه از ساعت ۰۱:۳۰ بامداد مقابل برزیل، قهرمان ۵ دوره جام جهانی فوتسال قرار می‌گیرند.

آذربایجان در مکان دوم گروه ایستاد و باید به مصاف تایلند برود. تیم ملی کشورمان در دیدار اول مقابل اسپانیا شکست ۵ بر یک را پذیرفت و در دیدار دوم با نتیجه ۵ بر ۳ بر مراکش غلبه کرده بود.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها