تعداد بازدید: ۶۷۰۵
کد خبر: ۵۰۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲ - 2018 13 September
جسد یک دختر جوان یزدی که در یکی از باغات اطراف شهر مشکان دفن شده بود، بامداد پنجشنبه گذشته با حضور مأموران انتظامی کشف شد.
به گفته یک منبع آگاه، در دقایق نخستین بامداد پنجشنبه 22 شهریور و طی یک پرونده قضایی مطرح در استانهای دیگر، مقامهای قضایی و مأموران انتظامی شهرستان نیریز در باغات تفرجگاه کشوری مشکان حاضر شدند.

مأموران با بررسی نقطهای خاص و اندکی جستجو جسد یک دختر جوان حدوداً 25 ساله را در عمق 60 سانتیمتری خاک درحالی که داخل یک پتو پیچیده شده بود کشف کردند. 

تحقیقات پیرامون این جریان توسط مراجع مربوطه در جریان است. شنیده میشود پیرامون قتل این دختر یزدی، 2 نفر در استانهای مرزی دستگیر شده‌اند.

در همین رابطه ایرنا خوزستان گزارش داد: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان هندیجان گفت: 2 قاتل اهل مشکان از توابع شهرستان نیریز استان فارس که اقدام به آدم ربایی و قتل یک دختر یزدی کرده بودند پس از یک هفته تلاش مسئولان انتظامی و قضایی در شهرستان هندیجان دستگیر شدند.

ارسلان کریمی روز پنجشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: این 2 نفر هفته گذشته در شهرستان یزد دختر یک زرگر را ربوده و پس از سرقت زیور آلات آن اقدام به قتل این دختر کرده و جسد آن را در شهرستان نیریز فارس دفن کرده بودند.

وی ادامه داد: این افراد برای خروج از کشور قصد انجام سرقت مسلحانه در استان های جنوبی برای جمع آوری پول و سپس خروج از کشور را داشتند که در شهرستان هندیجان دستگیر شدند.

دادستان عمومی و انقلاب هندیجان افزود: بازپرسی برای شفاف شدن هر چه بیشتر زوایای پنهان این پرونده ادامه دارد.

وی با تقدیر و تشکر از مسئولان قضایی و انتظامی در استان های یزد ، خوزستان و فارس که برای دستگیری این 2 نفر تلاش کردند ادامه داد: دستگاه قضایی و پلیس با تمام توان و با اشراف اطلاعاتی اجازه نخواهند داد مجرمان با ارتکاب جرم، آرامش و آسایش مردم را مختل کنند.

شهرستان هندیجان در جنوب خوزستان قرار گرفته و یکی از بنادر مهم تجاری و صیادی این استان است.


کشف جسد دختر جوان در مشکان

به گزارش هورگان؛ جسد یک دختر جوان که در یکی از باغات اطراف شهر مشکان دفن شده بود، بامداد امروز پنجشنبه با حضور مقام قضایی و مأموران انتظامی کشف گردید.

مأموران جسد این دختر جوان را در منطقه کشوری مشکان کشف کردند. تحقیقات پیرامون این جریان توسط مراجع مربوطه در جریان است.
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها