تعداد بازدید: ۳۹۷۶
کد خبر: ۴۷
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۸ - 2016 25 April
حسین قانع: در پی دو حادثه ترافیکی در کمتر از ٨ ساعت، ٣ نفر کشته و یک نفر مصدوم شدند. بنا بر اعلام مدیر اورژانس شهرستان نی‌ریز، در حادثه اول در روز شنبه ٢٨ فروردین ماه در ساعت ٦ صبح و ٨ کیلومتری پاسگاه قطرویه به طرف نی‌ریز، بر اثر انحراف و واژگونی کامیون حامل گوجه‌فرنگی در شانه خاکی جاده، هر دو سرنشین آن که حدود ٣٤ ساله بودند، در دم جان سپردند.
در همین رابطه سروان ابراهیم شاهسونی فرمانده پلیس راه نی‌ریز گفت: این کامیون تک حامل گوجه‌فرنگی که از سیرجان به سمت نی‌ریز در حرکت بود، به علت خواب‌آلودگی و خستگی راننده از جاده منحرف و در سمت چپ مسیر خود واژگون شد.
 حادثه ترافیکی دوم ساعت ١٣:٤٠ همان روز و در کمتر از ٨ ساعت از حادثه اول بوقوع پیوست.
محمدحسین کچویی مسئول اورژانس نی‌ریز گفت: در برخورد از روبروی خودروی پراید با وانت نیسان، متأسفانه راننده پراید جان خود را از دست داد. با اعلام به اورژانس ١١٥ و حضور آنها در سه راهی تل مهتابی، مشخص شد راننده پراید فوراً جان سپرده و راننده وانت نیسان نیز دچار صدمات متعدد بدنی شده که برای ادامه درمان به بیمارستان شهدا منتقل گردید.
بنا بر اعلام فرمانده پلیس راه نی‌ریز، دلیل این حادثه بی‌توجهی راننده خودروی پراید بوده است. 
سروان ابراهیم شاهسونی گفت: خودرو پراید بدون توجه به جلو اقدام به سبقت کرد و به شدت به وانت نیسان که در مسیر خود در حال حرکت بود، برخورد نمود.


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها