تعداد بازدید: ۲۷۷۱
کد خبر: ۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴ - 2016 17 August
زیر ساخت های مناسب برای جذب سرمایه گذاران در بخش صنعت شهرک های صنعتی استان فارس ایجاد شده است.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس گفت: شهرک های صنعتی مهمترین زیرساخت استقرار واحدهای صنعتی و جذب سرمایه گذاری است و در این زمینه با بهره گیری از تمامی ظرفیت های قانونی از سرمایه گذاران حمایت می شود.

شاپور قنبری با اشاره به مشوق های سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی استان از اعمال تخفیف 50 درصدی قیمت زمین به متقاضیان ایجاد واحدهای صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی مناطق محروم استان خبر داد و افزود: علاوه بر آن، چنانچه سرمایه گذاران اقدام به ایجاد واحدهای صنعتی بزرگ نمایند از تخفیف های ویژه نیز برخوردار می شوند.
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان فارس، معافیت های مالیاتی 10 ساله، امکان پرداخت اقساطی 70 درصد از قیمت حق انتفاع زمین در شهرک ها و نواحی صنعتی و اعمال تخفیف ها و مشوق های سرمایه گذاری از جمله شرایطی است که برای سرمایه گذاران اعمال می شود.

قنبری تصریح کرد: تاکنون بیش از پنج هزار و 200 قرارداد واگذاری زمین به سرمایه گذاران در شهرک های صنعتی فارس منعقد شده است.

وی با با بیان اینکه دو هزار و 165واحد صنعتی فعال در شهرک ها و نواحی صنعتی وجود دارد، گفت: در این واحد های صنعتی برای بیش از 30 هزار و 450 نفر اشتغال ایجاد شده است.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان فارس با بیان اینکه توسعه کیفی  شهرک ها و نواحی صنعتی استان در اولویت برنامه های امسال  است گفت: 150 طرح عمرانی در حوزه های مختلف زیرساختی در شهرک های صنعتی استان در مرحله عملیات اجرایی و 100 طرح عمرانی جدید  دیگر نیز تا پایان سال اجرایی خواهد شد .

 قنبری تصریح کرد: تمام شهرستان ها  و مناطق استان  شهرک صنعتی دارند.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان فارس  با بیان اینکه این استان در زمینه تعداد شهرک ها و نواحی صنعتی در حال واگذاری زمین عنوان دوم کشور را به خود اختصاص داده است افزود:در 61 شهرک و ناحیه صنعتی زیرساخت های لازم برای استقرار صنایع فراهم است.


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها