تعداد بازدید: ۳۹۵۷
کد خبر: ۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۱ - 2016 14 August
گزارش تصویری
با حکم سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردار هاشم غیاثی به عنوان فرمانده جدید سپاه فجر معرفی شد. در این جلسه آیت‌ا... فقیه امام جمعه نی‌ریز و عضو خبرگان رهبری حضور داشت.

به گزارش هورگان؛به نقل از شیرازه مراسم تودیع سردار غیب پرور و معارفه سردار غیاثی فرمانده سابق و جدید سپاه فجر فارس صبح دیروز با حضور سردار نقدی رئیس سازمان بسیج، آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در فارس و دیگر مسئولین استانی و کشوری در مجموعه امام علی سپاه فجر برگزار شد.

در این مراسم از تلاش‌های 11ساله سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب‌پرور تجلیل و با حکم سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردار هاشم غیاثی به عنوان فرمانده جدید سپاه فجر معرفی شد.

سردار غیب پرور در حال حاضر به‌عنوان جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در قرارگاه امام حسین(ع) مشغول به فعالیت است.


در این مراسم همچنین آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در فارس ضمن تقدیر و تشکر از زحمات سردار غیب پرور، ثبات مدیریتی را لازمه موفقیت در اجرای برنامه ها دانست.


همچنین القاصی مهر، رئیس کل دادگستری فارس به نمایندگی از اعضا شورای تأمین استان از تلاش و مجاهدت های سردار غیب پرور تشکر کرد.

القاصی مهر، سپاه پاسدارن را از نهادهای ارزشمند برای انقلاب و نظام دانست و افزود: امام راحل می‌فرمایند «اگر سپاه نبود کشور نبود» و این نقش و اهمیت سپاه را در انقلاب اسلامی می‌رساند.


تصاویری از آئین تکریم و تقدیر از سردار غیب پرور و معارفه فرمانده جدید سپاه فجر در ادامه آمده است.



















عکسها: امیر صادقیان


غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
0
1
درود به عالم بزرگ شهرمان دشمنان زهی خیال باطل
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها