تعداد بازدید: ۳۸۹۰
کد خبر: ۳۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۷ - 2017 08 November
عبور یک الاغ از جاده، باعث تصادف و منحرف شدن 5 خودرو شد!
بنا بر اعلام مدیر اورژانس 115 نی‌ریز، در ساعت 23:15 سه شنبه 16 آبانماه  در 10 کیلومتری محور قطرویه-سیرجان، پراید تک سرنشینی که از سیرجان به سمت نی‌ریز در حرکت بود به الاغ سرگردانی که در تاریکی به یکباره وارد جاده شد، برخورد کرد، از جاده منحرف و واژگون شد و راننده  41 ساله آسیب جزئی دید.

محمد حسین کچویی افزود: تکنسین‌های اورژانس قطرویه در حال انجام کمک‌های اولیه بر روی مصدوم در محل می‌باشند؛ که 15 دقیقه بعد از  وقوع حادثه اول، در همین نقطه و پیش چشمان تکنسین‌های اورژانس، یک کامیون تک باری که از سیرجان به طرف نی‌ریز در حرکت است؛ برای اینکه به لاشه الاغ وسط جاده  برخورد نکند، به لاین مخالف رفته  و به صورت شاخ به شاخ به یک خودرو 405 که در جهت مخالف در حرکت بود، برخورد می‌کند.

قبل از اینکه تکنسین‌های اورژانس بتوانند برای کمک به مصدومان برخورد دوم اقدام کنند؛ یک تریلر از پشت سر به کامیون تک برخورد می‌کند.

تکنسینهای اورژانس در حال کمک به دیگر مصدومان، تقاضای کمک و اعلام حادثه به پلیس راه نی‌ریز برای حضور در محل بودند که به یکباره وانت پیکانی که در مسیر نی‌ریز- سیرجان در حرکت بود برای برخورد نکردن به این خودروها از جاده منحرف و در مسافتی دور واژگون می‌گردد.

 این حادثه خوشبختانه، فقط یک مصدوم شدید داشته است و آن راننده 28 ساله پژو 405 بود. 

وی دچار صدمات متعدد شد و با دریافت کمک‌های اولیه درمانی به بیمارستان شهدای نی‌ریز منتقل گردید.

بقیه مصدومان این حادثه که 3 مرد بودند دچار آسیب‌های جزئی شدند.


خبر: حسین قانع
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها