تعداد بازدید: ۲۳۷۸
کد خبر: ۳۰۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۲ - 2017 15 August
با دستور قضایی و توسط بازرسان بهداشت محیط :
یک واحد نانوایی در شهر نی ریز، که چندین مرحله اخطارهای شفاهی و کتبی دریافت کرده بود و نسبت به تذکرات بازرسان بهداشت محیط شبکه بهداشت بی توجه بود سرانجام تا اطلاع ثانوی، به صورت موقت تعطیل شد.
حسین قانع: بنا بر اعلام روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان نی ریز،  مهندس مختار محمودی، مسئول بهداشت محیط  شبکه بهداشت و درمان نی ریز با اعلام خبر تعطیلی این نانوایی گفت: انتظار داریم متصدیان مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، جهت حفظ سلامت شهروندان، رعایت تمامی مقررات و نکات بهداشت محیط را در محل کار خود به عمل‌ آورند. اهمیت و اولویت دادن به سلامت شهروندان به ویژه در مغازه های مواد غذایی  از نظر این شبکه مهمترین اولویت است.

 مهندس محمودی افزود: مغازه های نانوایی یکی از اولویت های و دغدغه های اصلی مسئولان بهداشت و درمان در مقوله نان و مواد غذایی است. متأسفانه این نانوایی برای این مقوله ارزشی قائل نشده و علیرغم هشدارها و اخطارهای مکرر، سرانجام با شکایت شهروندان و تشکیل پرونده در دادگستری نی ریز و بنا به دستور قضایی صبح روز سه شنبه 24 امرداد تا اطلاع ثانوی پلمپ گردید.

مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان همچنین از شهروندان خواست:: در صورت مشاهده هرگونه تخلف موازین بهداشتی در مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و کسانی که سلامت عمومی را در سطح شهرستان نی ریز به خطر می اندازند با سامانه 190 تماس گرفته و مراتب را اطلاع دهند و در صورت امکان به واحد بهداشت محیط شهرستان، واقع در این شبکه مراجعه کنند.


برچسب ها: تعطیلی ، نانوایی ، نی ریز
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها